Korjausmanuaalissa sanotaan tietty kiristysasento tukivarsille kun ne on irrrallaan tolpan kanssa. Madalletussa pitäisi heittää mutu-arviolla tukivarsia vähän ylemmäksi jos haluaa hienosäätää. Paikallaan niitä on suht hankala kiristellä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 madallus
Collapse
X
-
Taitaa olla aika hankala puuha kiristää varsinkin ylätukivarret auton ollessa lepoasennossa ?
Comment
-
Jatketaan nyt tähän ketjuun kun en varsinaista vastausta mistään löytänyt.. Varmistaisin vaan, että 8,5x18" vanne menee 45 ET:llä B7:aan ilman ongelmia. Tokihan tuo vanne saisi varmaan hieman ulommaksikin tulla (esim 35 ET), mutta tuollainen paketti olisi sopivasti tarjolla. Alkuperäinen vanne on 7,5x17" 45 ET:llä, joten voisi kuvitella menevän ilman ongelmia. Jos joku voisi auttaa. :)
Comment
-
-
-
Mulla A4 b7 Quattro (-07) KW2 alustalla ja lokasuojan reunasta vanteen keskelle joka nurkassa 310 mm. Tänään vaihdettiin 235/30/20" tassut alle (vielä 5 mm spacereilla). Voin kertoa, että raapii aika huolella joka nurkasta. Viime kesänä ei ottanut sentään kiinni ku takaa välillä (jos siis istui kaksi aikuista takana), mutta ilmeisesti uusien renkaiden korkeampi kulutuspinta yhdistettynä jousien pieneen "asettumiseen" alemmaks teki tuosta nyt mahdottoman ajettavan. Pari senttiä täytyis saada raapastua ylemmäks, jotta saa tän v-käyrän alemmaks ;=)
Comment
-
Noniin uudet vanteet speksein 8,5x19", 5x112 ET 35 tuli nyt alle. Nakit niiden päällä on 19/235/35. Autona A4 2.0Tq -06. Hemmetti ku menee vaikeaksi nyt päättä minkä sarjan laittaisi tilaukseen. Itsellä kun ei ole mitään omakohtaisia kokemuksia näistä ja ottaa hieman päähän jos valinta ei osu aikalailla täysin nappiin. Lähtökohta kun on tosiaan, ettei auto saa olla kuin kivireki, eikä se myöskään tule mihinkään kisa/rata-ajoon. Jämäkkä varmasti saa olla, mutta myös todella miellyttävä normiajossa. Minkä nyt hemmetti tilaisi. Eibach ja KW2. Sanokaa nyt fiksummat ja kokeneemmat kumpaan päätyä :P.
Comment
-
Mulla on AP:n korkeussäädettävä sarja ja se vastaa mukavuudeltaan S-Line -alustasarjaa. Ajoltaan se on kuitenkin parempi, saattaa johtua myös maavaran pienentymisestä. Jäykkyyssäätöjä ei mulla ole, mutta ei mielestäni tarvitakaan. Suosittelen. Rengastus on mulla täysin samoin speksein kuin sulla. Jännittävää tosin, että auto oli epämukavampi 16" 205/55 talvikiekoilla kuin 19" kesiksillä. Pomppi ikävästi töyssyissä. Ilmeisesti korkeaprofiilisempi rengas pompotti muuten jäykkää alustaa/autoa. Vaihto 225/45/17 talvikumeihin auttoi kummasti.
Kummatkin noista ylläolevista on hyviä, ota halvempi tai vaikka kivemman värinen. Vikaan et voi mennä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viestiKovin tuntuu pojat kehuvat Eibach Pro Street-S:ä. Pekka onko sulla autostas kuvia nuo alla? Niin ja eikös tuo ole korkeus-säädettävä?
Comment
-
Race! Sulla oli noi madallukset takana ja edessä 320mm, mutta korjaa olinkin väärässä. Olin lukevinani jostain, että tuppas lokareihin aikalailla raapia jos oli vähänkin kyydissä porukkaa tai lastia kontissa? Tahdon hyvät madallukset, mutta niin, että autossa voi olla myös vaikka 4 immeistä ja pari koffin casea mökille ajelles, ilman raah raah ääntä lokari/renkaista :).
Comment
-
Tahdon hyvät madallukset, mutta niin, että autossa voi olla myös vaikka 4 immeistä ja pari koffin casea mökille ajelles, ilman raah raah ääntä lokari/renkaista :).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viestiRace! Sulla oli noi madallukset takana ja edessä 320mm, mutta korjaa olinkin väärässä. Olin lukevinani jostain, että tuppas lokareihin aikalailla raapia jos oli vähänkin kyydissä porukkaa tai lastia kontissa? Tahdon hyvät madallukset, mutta niin, että autossa voi olla myös vaikka 4 immeistä ja pari koffin casea mökille ajelles, ilman raah raah ääntä lokari/renkaista :).
Comment
-
Toki ennen mökkireissua voi autoa korottaa vaikka sen 1-2 cm.
Comment
-
Toki ennen mökkireissua voi autoa korottaa vaikka sen 1-2 cm.
Nyt olen tosin tehnyt uudet palat itelle ja takaa voi säätää korkeutta helposti.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...2&postcount=56
Autonhan saa matalaksi jos vanteet on maltillisella ETllä. Ja kumit 225 leveät. Toki kaikki haluaa vanteet mahdollisimman ulos joten pieniä kompromissejä joutuu tekemään korkeuden suhteen. :)
Comment
-
Kannattaa laittaa kyllä suoraan siihen korkeuteen, millä pärjää suurimman osan ajasta. Mulla oli ex-ässässä KW variant 1 alusta. Ainakin siinä tuo säätäminen oli sen verran hankalaa ettei sitä joka vl. mökkireissun takia todellakaan viitsinyt ruuvailla..Tai ehkä olen vaan laiska jamppa.. ; )
Comment
-
Kovin tuntuu pojat kehuvat Eibach Pro Street-S:ä. Pekka onko sulla autostas kuvia nuo alla? Niin ja eikös tuo ole korkeus-säädettävä?
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=462
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...0&postcount=13
Tuossa parkkihallikuvassa kontissa on tavaraa, joten perä hieman alhaalla.
Kävin jopa muutoskatsastamassa alustan. Taisi olla 330mm kaaresta -> keskiöön. Eikä raavi mistään. Täydellä kuormalla en ole tosin tuolla madalluksella vielä ajellut.
Mistähän päin euroopaa lähtis Eibach Pro Street-S sarja kaikkein huokeimpaan hintaan?
Comment
Comment