Autobildistä en perusta, mutta se on kyllä fakta, että S-Line alusta on melko onneton, oli autona sitten B7 tai B8. Uskoisin, että muutama ostaja menee BMW tiskille tilaamaan M-sporttia koeajettuaan B8:a S-line alustalla.
Tuossa artikkelissä ei puhuta ulosjoustosta, mutta se on mielestäni yksi S-Linen kompastuskivi. Alustan levottomuuden huomaa parhaiten töyssyisellä rampilla kiihdyttäessä. Eli ihan perus liittymä Etelä-Suomen oloissa. Siinä auto hytkyy ja löllyy liikaa. Sama ramppi perään omalla autolla (Eibach-alustalla) ja autovaihtohaaveet ovat vähäksi aikaa tukahdetut.
--------
Edit:
Sellainen miinus tuli huomattua Eibachista, että lämpötilan laskiessa tuonne -15 ja alle, niin alusta muuttuu totaalisesti. Ainakin minulla. Tuntuu, että ekoissa töyssyissä iskarit eivät ole yhtään mukana. Jouset tuntuvat pohjaavan isommassa musussa ja meno on muutenkin hytkyvää... Tätä vakio S-Line ei tehnyt ikinä. Kyllä tuo meno paranee, kun auto lämpenee välillä tallissa.
Tuossa artikkelissä ei puhuta ulosjoustosta, mutta se on mielestäni yksi S-Linen kompastuskivi. Alustan levottomuuden huomaa parhaiten töyssyisellä rampilla kiihdyttäessä. Eli ihan perus liittymä Etelä-Suomen oloissa. Siinä auto hytkyy ja löllyy liikaa. Sama ramppi perään omalla autolla (Eibach-alustalla) ja autovaihtohaaveet ovat vähäksi aikaa tukahdetut.
--------
Edit:
Sellainen miinus tuli huomattua Eibachista, että lämpötilan laskiessa tuonne -15 ja alle, niin alusta muuttuu totaalisesti. Ainakin minulla. Tuntuu, että ekoissa töyssyissä iskarit eivät ole yhtään mukana. Jouset tuntuvat pohjaavan isommassa musussa ja meno on muutenkin hytkyvää... Tätä vakio S-Line ei tehnyt ikinä. Kyllä tuo meno paranee, kun auto lämpenee välillä tallissa.
Comment