X5 vanteet on mun mielestä vähän pyöreemmällä kulmalla kun nuo :o
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vanteen tunnistusta?
Collapse
X
-
Talvi yllätti autoilijan. Onko kellään tietoa mitkä vanteet mahdollisesti olisi kyseessä?
Audin rinkuloita tai osanumeroa en vanteen takaa löytänyt, eli jotkut s5 replicat ilmeisesti, mutta kuka on valmistaja?
Kuvat löytyy täältä
Comment
-
Vaikuttaa siltä, että omistan maailman viimeisen vannesarjan näitä kyseisiä WSP:n vanteita. Olisihan tämäkin tullut liian helposti kuntoon jos näitä vanteita olisi vain saanut ostaa kaupasta uusia, mutta ei se sentään näin yksinkertaista ole.
Kukaan vannekauppias, rengasliike tai Ebay ei myy tai tiedä mistä yhden tällaisen vanteen voisi löytää. Kai se on ostettava kokonaan uusi sarja vanteita. Tämä voisi mennä myös "Nyt ottaa päähän" osioon...
Comment
-
Mulle tuli tuommoset 13" vanteet, oon netistä koettanu tietoo etsiä, mutta tämä oikeastaan ainut kuva/linnki minkä löytänyt
https://www.flickr.com/photos/retromotoring/2054874567/
oisko kellään tietoo, että onko nuilla mitään arvoo, vai myynkö muiden vanteiden kanssa romualumiinina
Viimeksi muokannut MKTuning; 19.1.2020, 10:14.
Comment
-
Kiinnostaisi, milloin tällaisia vanteita on ollut markkinoilla? Päällä on Keski-Euroopan kitkat, joiden DOT ei sanonut mitään; ehkä sisäpuolella joku parempi tieto. Vanteet niin siistit, että ehkä vaan olleet varastossa pitkään. Tulivat kaupan päälle liikkeestä.Viimeksi muokannut Killeri; 26.1.2020, 02:59.
Comment
-
Comment
-
Kiitos +RISU. Olet oikeassa. Tuo kaksivärisyys vaan hämää niin paljon etten ole yhdistänyt aikaisemmin. Kaivoin noita rengastestejä ja Blizzak LM 32 on hyvä ajaa kuivalla kelillä luokassa 92V, mutta lumessa ilmeisen surkeat. Lisäksi vähän vanhatkin, joten katson miten toimivat.
Comment
Comment