Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tuulilasinpyyhkijöistä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tuulilasinpyyhkijöistä

    En löytänyt haulla?

    Ostin pari viikkoa sitten AC Delcon valmisteet FS550 rungottomat sulat.
    Kiinnitys kävi suoraan ässän vanhoihin namiskukkeleihin. Yllätykseksi ovat vastanneet vähintäänkin ennakko odotuksia. Äänettömät ja pyyhkivät erinomaisesti. Onko jollakulla pidempää kokemusta noista AC Delcon tekeleistä, vai onko vain uutena hyvät?

    Hinta taisi olla Motonetissä kolmen kympin luokkaa parille.

  • #2
    "rungottomat sulat."

    Ostin itse vastaavat toisesta tarvikeliikkeestä 11 € kpl, koska suosittelivat.Lieneekö samat? Valmistettu Koreassa.

    Olen todella tyytyväinen 3 kk:n käyttöön.

    Pelasti viime "Stadin" reissun, kun pissapojan suuttimet ( suuntaus oli muuttunut jostain syystä) ruiskivat ohi lasin. Sulat pyyhkivät suolamöhkät hienosti pois.
    Minulla on ns turvaurat, jotka auttavat sulan puhtaanapitoa.

    Hyvä puoli on myös se, että sulat ei jähmety jumiin kelillä, kun vesi sulaa metalliosiin kiinni.

    Comment


    • #3
      Noita samaisia AC Delcon (ja vastaavia rungottomia) sulkia on tullut käytettyä jo useampi pari. Toimivat hyvin ja ovat kestäneet vähintään puoli vuotta hyvinä.

      Comment


        #4
        Itselläni on ollut A6:ssa vastaavanlaiset sulat jo yli kolme vuotta ja 50 000 kilometriä eikä vaihtotarvetta ole vielä edes näkyvissä. Ihan ihmevehkeet, täytyy sanoa. Normaalisti sulat on pitänyt vaihtaa vähintään kerran vuodessa. Nuo ihmesulat oli autossa jo kun sen ostin, sitä ei tarina kerro ovatko ne jopa alkuperäiset.

        Comment

        Working...
        X