Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Naarmutin katon, vinkkejä...?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Naarmutin katon, vinkkejä...?

...eli tyhmyyttäni sain audin katolle melko isoja, rumia, ja suht syviä naarmuja haitaksi asti. Mikä olisi paras tapa korjauttaa moiset? Paikkamaalaus on metalliväreissä usein kai hankala (met. vihr), jotain sellaisia "fixausmeinikejä" joita autokauppiaat käyttää? noi värivahat on kokeiltu, ja köykäisiksi havaittu. ( ei tosin tässä yhteydessä). kyseessä on ihan normaali käyttöauto.

Ammattilaisen tekemä "myllystys" avuksi?

Comment

Epäilen kyllä ettei myllytys auta, jos naarmut syviä/läpi lakkakerroksen.

Comment

Jaa etten mä ollutkaan ainoa... tuli meinaan taannoin pimeässä käytettyä lumiharjaa, johon oli jäätynyt kiviä. Onneksi harjasin vain konepeltiä. Sitten myöhemmin joku älypää kävi öisellä pihalla raapimassa lähes kaikkiin pelteihin skraadut (ja moniin muihin lähialueen autoihin myös). Ainoa lohtu tapahtumasta oli se, että ei se oma raapiminen enää niin harmittanut.
        Nyt ovat hyvät neuvot kalliit. Eli luulenpa että halpaa ja helppoa korjausta ei ole.

Comment

juu ei varmaan myllyty, mutta eikö niitä ole jotain pikkulommmoillekin tarkoitettuja menetelmiä (en siis aatellut välttämättä itse säätää). Hieman harmittaa , autossa ikäänsä nähden loistava maali, ja itse menen pilaamaan....ovat onneksi aika rajallisella alueella 10x 10 cm tai jotain.

Comment

En tiedä voiko käyttää metalli väreissä. Mutta itse sain naarmut(syvätkin) piiloon semmoisella hiomatahnalla, tai mikä se nyt nimeltään on. Eli mömmöä saa eri karkeuksia(400-1200 hiomapaperia vastaavaa), sitä sitten rasselilla/pyyhkeellä hangataan veden kera ja naarnut häviävät. eli tämä hio maalia aivan kuten vesihiomapaperi, mutta on selvästi hellempi. Tämän jälkeen pitää vielä pinta vahata kiillon palauttamiseksi. Kannatta kysyä asiantuntevalta autotarvike myyjältä asiasta lisää.

Comment

Working...
            X