Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100:sen alatukivarsi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 100:sen alatukivarsi

Nyt tarvitaan tietoa.

Onko mahdollisesti 6/90-12/90 alapallonivelen tappi paksumpi kuin 83 -05/90? Kun mulla on toi auto sellanen sekasikiö tuon etutuennan suhteen että kori -87, oik. tolppa -85 ja vas. tolppa -90 missä -87:n laakeri ja alatukivarsi kolisee tossa -90 tolpassa kuin olisi liian pieni siihen.

Varaosaluettelossa alatukivarsi muuttuu 6/90, mutta miten?

Mulla on kokemusta samoista ongelmista. Eli toi puolen vuoden erä tossa 90 vuonna on tosiaan isommalla tapilla. Toi vanhempi on muistaakseni 18mm tapilla ja toi uudempi on 19mm tapilla. Huonon muistin takia millit saattaa olla väärin mutta koko ero ei iso ollut, mutta millikin on jo paljon tossa paikassa. Ja muuta eroahan niissä ei ollut eli työntömitalla tunnistettavia osia!

Ja se jäi sanomatta, että kun itse etsin sopivaa alatukivartta niin jotkut tarvikeliikkeet tarjosivat samaa vartta vuosimallista riippumatta eli tota pienempi tappista vaikka se eri osa numerolla hyllyssä olikin. Motonetistä löysin sopivan kokoisella tapilla, mutta kestävyydestä ei ole tietoa kun omalla ajettu vaihdon jälkeen n. 4kuukautta.
    Viimeksi muokannut mikkovai; 13.2.2008, 09:52.

Comment

Working...
    X