Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8 TQ (aeb) Outo naputus alustassa.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 1.8 TQ (aeb) Outo naputus alustassa.

Osaisikohan joku sanoa,että mistä voisi johtua kun apumiehen puolelta helman sisältä kuuluu outo pulputus tai naputus ääntä, että mistä voisi johtua? Ääni kuullostaa vähän kuin olisi ilmaa bensaletkuissa ja porisi, mutta tuskin on, kun auto ei pätki ollenkaan ja jarru ja muut nesteetkin ihan ok. Ääni alkaa aina tyhjäkäynnillä ja kun painaa vähän kaasua se loppuu ja tulee pikku hiljaa sitten takaisin, kun käy tyhjäkäyntiä. Ja siis ääni kuuluu apumiehen perseen alla, kun alustassa menee ne kolme letkua niin niiden vierestä helman sisältä,minun mielestä jostain sieltä missä menee käsijarru vaijeri. Ei se pahalta kuullosta, eikä ole vielä vaikuttanut ainakaan mitenkään autoon, mutta ärsyttää sitäkin enemmän.Siis mikä voisi pitää ääntä?

Moista ääntä on ennenkin ihmetelty, mutta en löytänyt sitä topikkia.

Kyseessä seuraava laite:
    http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...=%2Ah%F6yry%2A

Comment

Kiitos kiitos!!! Hassu juttu sinänsä,koska bongasin äänen vasta eilen pesun jälkeen ensimmäistä kertaa ja yleensä aika tarkaan autojani olen kuunnellut;)
      Aino mitä asiassa ihmettelen on, että olisiko se aktiivihiilisydeemi siellä helman sisällä?
      No antaa naputtaa ja jos se rupeaa enemmän itsestään ilmoittelemaan niin sitten perehdytään lisää;)
      Mutta kiitos tästäkin.

Comment

Siinä edellisessä tapauksessa oli putki irronnut tai katkennut tms. ja se aiheuttu äänen muutoksen.

Comment

Nostan vanhan nyt ylös.
          Mulla Passatissa APU-koneessa pulputtaa juuri ekassa postauksessa kuvatulla tavalla, kyse ei kyllä ole nyt tämä topikin linkin laite.Sen luulen erottavani kyllä.
          Tämä siis nimenomaan pulputtaa ja kuplii???
          Olisko nyt kuitenkin jokin huohottimeen liittyvä asia?
          Samoja oireita olen lukenut muillakin olevan,mitään kummempaan seurausta tuosta kuitenkaan ei liene syntyneen?
          Haiskahtaa ominaisuudelta.Kilsoja `00 pasuunassa on 160tkm eikä Audissani jossa on sama kone ole ilmennyt samaa viimeisen 100tkm matkalla.
          Kaikkineen 120tkm siinä.

Comment

Working...
          X