Marmori havaitsi fitservice huollossa B9:n tukivarsien puslien olevan kuivia tai haljenneita. Vaihto maksaa 250 (kappaleelta?) +198e per tunti, jos on hankala vaihtaa. Kannattaakohan ajaa vain niin kauan kuin kestävät ja vaihtaa sen jälkeen koko alatuki- varsisarjat? Tai uskaltaako huollattaa atoylla tms huolloissa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B9 alatukivarren puslat
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Onko oikeesti merkkiliikkeen tuntiveloitus jo 198€/h ?
Toi kannattaako vaihtaa on aina makuasia ja riippuu monesta asiasta. Yleensä käytetyissä osissa on halkeamia ja ne saattaa olla kuivia. Silti niillä voi ajaa vielä kymppitonneja. Jos ajossa ei huomaa mitään eikä katsastussetäkään huomauta niin kyllä minä niillä vielä ajaisin. Ei ne puslat yleensä lopullisesti hajoa kerrasta vaan oireilee pitkään ennenkuin korkkaa lopullisesti. Noilla hinnoilla tarvikemallia vaan tilalle ja asennus muualla kuin merkkiliikkeessä.
Comment
-
Kyllä luulisin, muista että alv on kohta jo 25,5% :( . Ja ei lähdetä puhumaan poliitikasta, kiitos!
https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...rmorin-hintoja
Comment
-
Jyväskylän marmorin tuntiveloitus Vw Pololle oli 115€/h kun käytin porukoitten auton huollossa.Tiedä sit onko Audeissa kovempi tuntihinta ja varmaan pääkaupunkiseudulla omat hintansa..
Comment
-
Näyttäisi satunnais otannalla 2020 etuvedossa olevan ns reaktiotankojen puslat öljytäytteisiä, eli ei nyt hätä ole vaihtaa jos eivät vuoda.
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4.../4/407-407000/
Uusi lemföderi:
https://aeromotors.fi/kataloog/artic...0-01-lemforder
https://aeromotors.fi/kataloog/artic...1-01-lemforder
Ainakin bemareissa nuo kuolee ensimmäisenä.
Comment
Comment