Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4-s4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4-s4

Tietäiskö joku kertoa jos S4 puskimet istuu a4:n pidikkeisiin.

Etsivä löytää...

http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=5363

E:jaa niin, tuo korimallikin olisi hyvä tietää. b5 oletin, mutta...

Comment

Vaan mahdoitko tarkoittaa b6-mallisia..
      Siihen ei nimittäin vastausta löytynyt..

Comment

Sopii sekä etu- että takapuskurit. Olen ko. muutoksen omaani tehnyt. Täysin "pulttaa kiinni" työtä. Etupään säleiköt kannattaa tilata samalla molemmat (väriero eikä alempi orkkis käy ässän puskuriin, vakio sumarit käy myös suoraan).

Comment

Sami mistä tilasit S4-puskurit..ja paljonko tuli maksamaan..jos sopii udella..

Comment

Tilasin ne Autohaus Isernhagenista (www.autohaus-isernhagen.de). Ihan normaali Audin merkkiliike eli muitakin löytyy.

Etupuskuri 8E0 807 103 R GRU 270?
            Sumarin säleiköt etu o/v 8E0 807 681 A 01C 13? ja 8E0 807 682 B 01C 13?
            Säleikkö puskuri keskimmäinen 8E0 807 647 B 3SR 62,50?
            Etukannen säleikkö 8E0 853 651 D 3SR 45,80?

Takapuskuri 8E0 807 307 Q GRU 305?
            Takapuskurin alumiinilista 8E5 807 443 B2ZZ 54?
            Takaspoileri 8E5 827 933 GRU 213?

Multa löytyy myös s4:n ovilistojen varaosanumeron jos tarvii (itse en niitä tilannut kun näyttivät hieman hassuilta enkä nyt mitään s4 kopiota ollut tekemässä)

Hinnat alv 0% eli täytyy lisätä saksan alv 16%. Itse sain osista vielä sen verran alennusta että se kompensoi tuon alvin aika tarkkaan pois. Rahti Suomeen noin 180? ja tietysti maalaukset päälle.
            Kuten osahinnoista huomaa ei kannata lähteä mitään tarvikekorisarjoja hankkimaan (ainakaan jos s4:n osat miellyttää) :-)

Comment

Ohhoh..täytyypä sanoa että hinnat eivät ole kovin pahat..

Ehkäpä tässä omat suunnitelmat taitaa muuttua sen suhteen että olin hankkimassa tuohon omaan tavallaan RS-tyylistä etupuskuria..mutta noilla hinnoilla laskeskellen taidan väkisin päätyä toiseen ratkaisuun..

Kiitoksia Sami tiedoista.

Ai niin..S4 listat olenkin jo vaihtanut S-line listojen tilalle oviin..kun satuin halvalla saamaan..ja paremmalta ne minusta näyttävät kuin S-line listat..

Comment

Joo eli b6:a hain.Entiseen -99 vaihdoin ihan suomi hinnoin mutta ajattelin tähän uuteen tilata ulkomailta just hintojen takia.Pelkkä etupää olis reilusti yli tonnin käyttöautolta(plus maalaus).s4 luukki on tommoseen autoon ainoa vaihtoehto.Menee pilalle jos jotai tuninki paskaa sahaa ja sovita palikoita ostaa.Ja s4 osilla kuiteski erottuu joukosta jos on asiantunteva silmä katsomassa,muuten orgionaalin näkönen..helmat ja maski on jo ja umpiot mustaksi maalatut.Käykää kattoos kerholaisten kalustosta..

Sami:saatko kuvan autostas tähän

Comment

Minä puolestani hiukan karsastan S4-lookia tavalliseen A4:ään koska siitä väistämättä tulee jonkinmoinen "wannebe S4" mieleen..ja se ei oikein ole sitä mitä haetaan..
                  Ja siitä syystä mieluummin haeskelen jotain muuta kuin S4 puskuria tuon S-linen tilalle..Audi.de sivuilta löytyvä (tai ainakin löytynyt) etäisesti RS4-puskuria muistuttava olisi enempi mieleen kuin varsinainen S4 puskuri. Vaikka olen kyllä itsekin siis sortunut jo S-line ovilistat vaihtamaan S4-listoihin ja maskikin on vaihtunut S4-maskiin..kuten myös peilit..kun satuin kaverin kautta saamaan Saksasta erittäin edullisesti originaalit, harjattua (?!) alumiinia olevat peilit, mutta koska sitä "wannabe S4-lookia" pyrin välttämään, niin ehkä sittenkin koitan haeskella jotain muuta puskuria nykyisen tilalle.

Comment

Tero: Hieman OT:tä. Noista galleriasta löytyvistä kuvista olisin kysynyt sen verran että vanteet näyttäis RS4 (Replicoilta) mutta mikä on vanteiden koko ja ET? Jos vielä saa kysyä mistä olet moiset hommanut? Olen meinaan katsellut vastaavia mutta missään ei tunnu olevan keskiöissä audin logoja jotka haluaisin. Tietysty moiset vois väsätä tarralla mutta loputulos tuskin näyttää tuolta. Komee audi muutenkin.

Comment

Vaasasta Bilmanista.18x8" et 35.Merkki on ehkä MAM.Kahdella jaolla.Yks keskikuppi kateis ja tuntuu ettei muka saa enää mistään.(varsinki ku liikkeet erittäin haluttomia auttamaan asiassa ja rs4 replicoita on useita malleja).Eikä viittis keltää rosvotakkaan ;) Kantsii ottaa keskikupit pois kun on radalla.Irtos Bosniaringillä kerhon päivillä ja joku kierosilmä päräytti yli.No joku sen löyti mut klipsit oli poikki.Eikä se liimallakaan pysyny kovin kauaa.

Comment

Tero: Hyvältä näyttää tuo sun A4 noissa kuvissa.

Tummanharmaat ovilistat sopii mitä parhaiten tuohon harmaaseen korin väriin.
                        Itellä on punaisessa autossa samat listat, mutta paremmin ne tuohon harmaaseen sopii.

Mistä muuten olet saanut hommattua sen "quattro"-tarran oviin? Ei liene originaali..

Comment

Piirsin sen paperille ja teetin mainospajalla.Yhdistin vähän s-merkkiä ja perus Quattro textiä

Comment

No niin arvelinkin..ihmettelinkin hiukan mitä tuttua siinä tarrassa on, mutta se S-lainaushan siinä oli tuttua täällä kylillä pyörivän S4 Avantin kyljestä..

Mutta eipä istu punaiseen oveen tuo tyyli..niinpä teetin omaani hopeisen "quattro-tekstin" originaalin mustan tilalle, kun sekin on punaisella taustalla lähes yhtä tyhjän kanssa..

Heh..tarkemmin kun ajattelee näitä hommia niin kaikkea sitä isot miehet jaksaakin puuhata..
                            Vaan kaipa se niin on että pojat on ikuisesti poikia, "lelut" vaan muuttuu kun ikää karttuu :)

Comment

Kuvia ei vielä löydy. Oli kyllä viime kesänä tarkoitus muutama kuva ottaa kun oli hiemän säädyllisemmät vanteet alla, mutta nyt 16" talvipyörillä ja kyljet ravassa ei paljon kiinnosta autoa kuvailla. Laitan kuvat clubin sivuille heti kun niitä saan näpsittyä.

Olen Teron kanssa samaa mieltä ettei mihinkään lasikuitu tuninkihimmeleihin kannata sortua, ainakaan jos haluaa palikkojen sopivan nätisti paikalleen. Ässän puskurit ei erotu liikaan vaan on mun mielestä sellaiset jotka Anelkussa olisi jo alunperin pitänyt olla vakiovarusteena! Ja kyllähän ne ovien alalistatkin oikeastaan ihan nätit ovat. Ei sattuisi Jarilla olemaan ylimääräisiä tiedossa (siis edullisesti) ;-)

Comment

Tero; paljonko olet madaltanut auto alkuperäisestä ja paljonko on maavara matalimmasta kohtaa?
                                Mulla on täällä etelän talvessa jo välillä ongelmia noin 40mm madalluksella.

Täytyy sanoa, että on se kyllä hieno.

Comment

No eipä ole alalistoja ainakaan näillä näkymin tiedossa (siis edullisesti)..nuo omat kun päätyivät mulle oikeastaan ikäänkuin vahingossa ja erittäin hyvän tuurin ja kaverin valppauden ansiosta.
                                  Ylimääräisiksi jääneet S-line listatkin( samantyyliset kuin S-listat, mutta hillitymmät..kuten varmaan tiedättekin) jo ehdin pistää kiertoon eteenpäin.
                                  Kyllähän ne S-listat muutoin halvimmillaankin taitaa aika kalliiksi tulla?! USAsta tilaamalla kenties saisi halvimmalla, koska Taala on vielä hetken aikaa Euroon nähden aika heikko, mutta siinäkin saa pian maksella sitten tullimaksuja päälle jos sieltä tilaa.
                                  Johonkin 500e:n paikkeille taitaa listat mennä kaikkineen.hommaa niitä sitten mistä tahansa..paitsi kolarikorjaamolta.. :)

Comment

guru; En ole mitannut maavaraa.Mutta noin 5-7 cm:n jääklimpit kolisee pohjassa.Joskus jopa jäisessä urassa ajo ottaa kiinni!Ja etupäässä olis jengaa jäljellä 5 cm.takapää on laskettu sen mitä varaa oli.Mutta vielä näky pohjapanssari olevan ehjä..

Comment

Mulla on auto kuvien perusteella pauttiarallaa samalla tasolla kuin Teron oma ja KW:n sarjassa olisi sen verran varaa ettei pohjaan ruuvattuna taitaisi enää maton yli päästä. Nykyisellään vielä menee suomen talvessa (vesi ei juuri keräänny kokkareiksi ainakaan Turussa päin!) mutta varovainen saa tosiaan välillä olla .-)

Tuo Teron peli on kyllä nätti ja ässän listat sopii tuohon väriin! Vielä puskurit vaihtoon niin.....

Comment

Working...
                                      X