Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 / A3 8P kuljettajan puoleisen etutukivarren vaihto DSG

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S3 / A3 8P kuljettajan puoleisen etutukivarren vaihto DSG

    Meinasin tuossa pikaisesti vaihtaa tukivarret tuohon 8P ässään. Kuskin puoleisen etummaisen puslan pultti näyttäis törmäävän vaihteistoon, eikä ihan pikku kampeamisella siltä pois tule.

    Onko joku tehnyt vaihtoa? Riittääkö moottorin ja laatikon tukikumeissa jousto, jos kylmästi vaan nostaa laatikkoa ja moottoria? Tuleeko mahdollisesti törmäyksiä konehuoneessa tms. ongelmia, jonka vuoksi pitää vielä apurunkoakin laske?

    Arvon tässä, että rupeanko itse vai vienkö suosilla pajalle. Kikkailuksi menee enemmän tai vähemmän jokatapauksessa kun tallissa puuhailee.

    #2
    Koneenkorva irti apukuskin puolelta ja tunkkaa muutaman sentin konepakettia.

    Comment


      #3
      Joku oli netistä löytyneellä videolla kammennut apurunkoa hieman ja sama juttu koneelle. Jos auton ei tarviis olla maanantaina ajokunnossa, niin olisin varmaan lähtnyt kokeilemaan. Totesin, että tällä aikataululla en ota riskiä, että tulee joku kupru. Menee pajalle joka tapauksessa, niin samalla nuokin vaihtuu. Jos olis kerinny lomalla tämän kimppuun, niinkuin oli suunnitelma, niin kyllä nuo olis tullu vaihdettua.

      Comment


      • #4
        Joudut ottamaan koneen/vaihdeloota kiinnikkeen irti pulteista, sitten pitäisi onnistuu. Kampeamalla ei riitä liike kumeissa

        Comment

        Working...
        X