Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Xenonia ja lediä sisätiloihin ja sumuvaloihin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No en oikeestaan minäkään, mistä noita vois löytää? Nopea googletus ei tuota tulosta. Veikkaan, että hakusanat on hukassa...

    Comment


      www.js-tuning.com ja sieltä led sivut.

      Comment


      • Mitäköhän ledejä B7 Avantin sisätiloihin tulisi tilata? Autossa ilmeisesti joku valopaketti, kun taka jalkatiloissa on myös valot. Tai ainakaan näitä valoja ei kaverini B7:ssa ollut. Entäpä päiväajovalojen muuttaminen ledeiksi? Mistä nämä kaikki saisi tilattua näppärästi samassa paketissa?

        Comment


        • Siis mua vähä käy pikkuhiljaa ****ttamaan kun noi ledit ei toimi niinku pitäis, kyseessä siis rek. kilven ledit.

          Oon nyt kolmet eri ledit kokeillu ja mitkään ei ole toiminut kuin alle 2kk.

          Viimeisimmät tuli js-tuningilta ja vaikka näihin suositeltiin decoodereita, koska kyseessä on B7 joka on kuulemma ronkeli noiden ledien suhteen. No eipä tarvinut decoodereita kun toimivat ledit ilman niitä ongelmitta.

          Nyt kun ledit oli ollu kiinni n. 1,5kk niin toinen ei enää syttynyt ja otin sen pois, niin se ledin kanta mikä tulee kiinni siihen metalliseen "telineeseen" niin oli sulanut irti (?!?!) ja lähemmin kun tarkastelin niin molemmat päät irtosi kun ne tinat oli sulanut siitä irti ja ne oli muutenkin ihan mustana. Sama homma kävi toiseen lediin n. 2 viikkoa tämän jälkeen. En pysty tarkkaan sanoa kun ei tule aina kurkattua auton perseeseen kun on valot päällä.

          On kokeiltu led-stylen ledit, autoledin ledit ja nyt viimesimpämä nämä, kaikissa nähtävästi sama ongelma.

          Millä porukka on saanu noi kestämään, näiden ledien käyttöikä pitäisi olla kumminkin moninkertainen verrattuna normaaliin hehkulankapolttimoon, tällä hetkellä ei siltä tunnu. Varsinkaan jos pitäis laittaa aina se ~20e reilu 1kk välein uusiin polttimoihin niin ei tunnu kovin taloudelliselta.

          PS: Kaikista kolmesta lafkasta olen tilannut myös ledit etuparkkeihin ja nämä ovat toimineet aina moitteetta.

          Comment


            Jos toi 38mm ei oo liian pitkä, niin käyppäs Motonetistä kokeilemassa näitä. Ostin tuolta just lediparkit kun vanhat paikasta x ostetut lakkasivat toimimasta, vastus oli irronnut juotoksista. Toi motonetin ei oo pahan hintanen ja ainakin noi parkit on ihan pätevän oloset eikä oo toistaiseksi (parissa päivässä) aiheuttanut mitään mittaristohälytyksiä. Hintakin on kilpailukykyinen. Noi löytyy sieltä varaosatiskin takaata ja itse kysyin myyjältä että mitäs jos ei toimikkaan ilman hälytyksiä mun autossa, niin sanoi että voin palauttaa ne.
            Attached Files

            Comment


            • Joo samalta vaan tuntuu näyttävän nuo kaikki polttimot, tässä sun linkkaamassa mallissa ei oo jäähdytin siiliä, mikä oli noissa aikasemmissa. Maksaahan nuokin sen 19e ja jos nekään ei toimi ku 2kk ni taas ollaan samassa pisteessä. Pitää miettiä jos menis ostamaan ku tällähetkellä ei oo polttimoita ollenka. Mikä noiden värisävy on vai onko niitä useampia?

              Comment


                Eiköhän niitä ledejä vaihdeta takuisiinkin jos kerta eivät toimi. Ja jos ei mikään pelaa niin silloinhan palautetaan rahatkin.
                Rohkeasti yhteyttä myyjään vaan.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Syanid Näytä viesti
                  Joo samalta vaan tuntuu näyttävän nuo kaikki polttimot, tässä sun linkkaamassa mallissa ei oo jäähdytin siiliä, mikä oli noissa aikasemmissa. Maksaahan nuokin sen 19e ja jos nekään ei toimi ku 2kk ni taas ollaan samassa pisteessä. Pitää miettiä jos menis ostamaan ku tällähetkellä ei oo polttimoita ollenka. Mikä noiden värisävy on vai onko niitä useampia?
                  Mä en saa mun päähän miten noi maksaa 19€ kun polttimoparin hinta on 9,90€. Värisävy noissa mun parkeissa on sellanen sinertävän valkoinen, sellanen mitä noi ledit yleensä on eli varmaan sama tossa rekkarinvaloissa.

                  Ja noin niinkun sähkömiehen silmin noi näyttää hyvinkin erilaisilta, kuten esim. noita vastuksia on aika paljon enemmän noissa mun uudemmissa ja se auton polttimonvalontahan kyttää että polttimoista löytyy vastusta.

                  Comment


                  • Mä en saa mun päähän miten noi maksaa 19€ kun polttimoparin hinta on 9,90€. Värisävy noissa mun parkeissa on sellanen sinertävän valkoinen, sellanen mitä noi ledit yleensä on eli varmaan sama tossa rekkarinvaloissa.

                    Ja noin niinkun sähkömiehen silmin noi näyttää hyvinkin erilaisilta, kuten esim. noita vastuksia on aika paljon enemmän noissa mun uudemmissa ja se auton polttimonvalontahan kyttää että polttimoista löytyy vastusta.
                    Katsoin väärin, että maksoivat 9,90e kpl.
                    Eiköhän niitä ledejä vaihdeta takuisiinkin jos kerta eivät toimi. Ja jos ei mikään pelaa niin silloinhan palautetaan rahatkin.
                    Rohkeasti yhteyttä myyjään vaan.
                    Tämän minä tiedänkin, mutta tässä ei nyt ollut kyse siitä etteikö vaihdettaisi tai rahoja palautettaisi, vaan haettiin pysyvää ratkaisua miten niitä ledejä ei tarvitsisi vaihdella sinne aina kahden kuukauden välein, vaikkakin sitten takuuseen.

                    Comment


                    • Mistäs löytyy toimivat ledit B7 päiväajovaloihin? Kahta mallia nyt kokeillut ja aina vaan herjaa palaneesta polttimosta. Vai tartteeko laittaa vastukset?

                      Comment


                        Onkos kukaan kokeillut 44 SMD:n ledejä B7:n päiväajovaloissa? Mahtaisiko toimia ilman vastuksia? 27 SMD:n malleja kokeilin itse joskus, mutta ne ainakin antoivat palaneen polttimon hälytyksiä.
                        Viimeksi muokannut pide; 16.7.2012, 16:51. Perustelu: polttimotyyppi

                        Comment


                        • Mielelläni kuulisin kanssa kokemuksia vastaavista..

                          Comment


                          • Miulla on 6wattiset h7 ledit b6 mallissa ja toimii hyvin. Ei kyllä oo polttimovaroitusta koko autossa. Ledin runkoa joutui viilaamaan mutta oli aika helppo saada mahtumaan reiästä. Toimii hyvin päiväajovaloina koska valotehoa ei ole ollenkaan. Huomaa muut hyvin kauempaakin kun on kuitenkin linssiumpiot.

                            Comment


                              Millä ledityypillä on nuo 44 lediset? Ei varmaankaan 5050 ledillä? Eli en usko että toimii ilman vikavaloja.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
                                Millä ledityypillä on nuo 44 lediset? Ei varmaankaan 5050 ledillä? Eli en usko että toimii ilman vikavaloja.
                                Ei tullut tarkemmin katseltua, enkä kyllä noista kovin paljoa ymmärräkään. Ebay:ssa vaan pisti tollaset silmään.

                                Comment


                                • Kertokaas miten olisi järkevin toteuttaa kytkentä jalkatilan jälkiasenteille ledeille nii että sammuu samaan aikaa kuin sisätilavalot?

                                  Ja autonaha tuo A4 B6

                                  Comment


                                  • Lueskelin useamman sivun näitä tarinoita asennetuista ledeistä, niin sisätiloihin kuin ulos. Pelkkiä ongelmia tuntunut olevan. Oli ledit sitten millaiset tahansa tai tilattu mistä tahansa. Mikä helv. niistä tekee nyt niin epävarmoja verrattuna perinteisiin polttimoihin?? Mitä ledejä Audi sitten itse asentaa tehtaalla autojen rekisterikilville tai sisään? Tuskin ne palaa, sammuilee ja vilkkuu 2kk ajon jälkeen? Tahdon itsekkin ledit kilvelle ja sisätiloihin nimittäin.

                                    Hieman ohi aiheen. Autossani ei ole sisävalopakettia, mutta onko autossa kumminkin valoille valmiit paikat, joihin voisin lisätä vaan valot ja sillä selvä?
                                    Viimeksi muokannut jeremiah; 5.8.2012, 23:49.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                                      Mitä ledejä Audi sitten itse asentaa tehtaalla autojen rekisterikilville tai sisään? Tuskin ne palaa, sammuilee ja vilkkuu 2kk ajon jälkeen? Tahdon itsekkin ledit kilvelle ja sisätiloihin nimittäin.
                                      4G0943021 vois olla kova sana kun on esim. 2013-mallisen A5 SB:n orkkis ledivalo rekisterikilvelle.

                                      Comment


                                      • Juuri tilasin Saksasta Golf VI:n ledirekkarikilvenvalot. Täytyy vielä vastukselliset johtosarjat värkätä kaveriksi tai tilata valmiina niin luulisi kestävän. Nuo CAN-BUS -tingeltangelit kun tuntuu palavan sen max. 3kk ja sitten pimenee.

                                        Comment


                                          Taitaa noita ongelmia olla noiden kiinaledien kanssa joita porukka käyttää koska ovat halpoja.

                                          Itellä ei www.hypercolor.de:n ledien kanssa ole ollut mitään ongelmia autojen kanssa. Tosin maksaahan tuo vastuksellinen rekkarivalopari yli 20e sen viiden euron sijaan, mutta toimivatpahan ainakin.

                                          Comment


                                          • Aleksi, HyperColorin ledejä en ole kokeillut, mutta x-määrän muita merkkejä kyllä. Jopa noita valomoduuleja on tullut testattua, mutta niistä auto taas huuti satunnaisesti palaneesta polttimosta. Katsotaan miten tuo OEM-ratkaisu toimii.

                                            Comment


                                              Hei, onko tietoa onko noissa Slamitin LED- valoissa mitään takuuta? Itselläni alkoi puolen vuoden sisään toinen rekkarinvalo vilkkumaan:(

                                              http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ht=valomodulit

                                              Comment


                                                Eiköhän se selviä kun otat yhteyttä myyjään.

                                                Comment


                                                • Itselläkin oli entisessä A6 4F:ssa Hypercolorin rekkariledit useita vuosia ja ei ole ollut mitään ongelmia, sama päiväajovalojen osalta ja muidenkin ledien, laatutavaraa on siellä.

                                                  Nykyiseen Q7 laitoin kiireessä Xenonled:n vastukselliset ledit ja ainakin vielä on toiminut moitteettomasti, jo yli 3 kk... No katsotaan, jos alkaa vilkkua niin Hyperin vastaavat kamat on kaapissa odottamassa.

                                                  Q7:n osalta sisävalaistuksessa peräkontin kolmesta polttimosta yhteen piti laittaa vastuksellinen ledi (yhteen jättää kuormaa), ensin kokeilin kaikkiin tavallinen ledi virran säästämiseksi mutta eipä toiminutkaan. Yhdessä resistor led ja nyt palaa kaikki kolme. Muut sisävalot toimivat kaikki hyvin tavallisilla ledeillä.

                                                  Comment


                                                    Paljonko noille kiinaledeille voisi odottaa eliniäksi suunnilleen? Reilut puoli vuotta ollut nyt paikoillaan JS-Tuningilta ostetut ja toinen parkkivalo (5xsmd) ja toinen pakkivalo jo pimeänä. Tai tuo parkkivalo alkoi vilkuttamaan kahta lediä viidestä. Sattumalta huomasin hienon strobo-efektin, ei mitään hajua kauanko olen jo liikenteessä välkkynyt. :) Noille pakkivaloille ei kovin kummoista takuuta ollutkaan, kun nähtävästi sen verran tehokkaat. Mietin vain, että onko tuo puolisen vuotta "normaali" kestoikä myös noille pienemmille valoille? Hieman liian tiheä vaihtoväli mielestäni. Joko siirtyä hehkuihin tai yrittää etsiä laadukkaammat.

                                                    Comment


                                                    • Itsellä on vastuksettomat kiinaledit pelanneet Golfin sisävaloissa nyt 2,5 vuotta ilman ongelmia, mutta rekkarikilven valoissa ja parkeissa vastukselliset ledit kestivät 3-5kk.

                                                      Nyt on VW:n alkuperäiset ledit rekkarikilven valoissa jos kestäisivät vähän paremmin :)

                                                      Comment


                                                        Ota vain rohkeasti yhteyttä myyjään takuuasioissa.

                                                        Comment


                                                          Toki, en minä myyjää pelkää enkä epäile ollenkaan etteikö takuuasiat hoituisi. :) Rehellisesti sanottuna, en edes tiedä paljonko noilla takuuta on. Pitäisi muutenkin tilata taas kasa ledejä, silläpä mielenkiinnosta kyselin käyttöikäkokemuksia. Mietin vain, että onkohan odotettavissa muidenkin pimeneminen lähiaikoina, vai onko tuo puolisen vuotta poikkeuksellisen lyhyt aika.

                                                          Comment


                                                          • Jokos Sahlmanilta löytyypi B7:aan passaavat päiväajovalot, jotka eivät herjaa palaneesta polttimosta...;)?

                                                            Comment


                                                              Jatkan vanhaa virttä ja sanon että semmoisia ei ole tehty. Eli B7 tarttee decooderin / vastuksen kaveriksi.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X