Antti, Sallisen A3sessa havaittiin samaa murhetta. Ei toimi ledit yks yhteen senkään sisustassa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Xenonia ja lediä sisätiloihin ja sumuvaloihin?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ollivaittinen Näytä viestiB6 sedan sisustaan menee:
takakonttiin 2kpl T10 (on poikittain eli sivulle valaiseva malli)
taakse kattoon 2kpl ba9s
eteen kattoon 2kpl ba9s ja 2kpl sv8.5 42mm putkilo
hanskalokeroon 1kpl T10
Rekkarivaloiksi menee 2kpl sv8.5 36mm putkilo
Noista muista en tiedä, kun tuppaavat olemaan vilkkuvaa mallia "ulkotiloissa" (myös rekkarivalot). Jollain säädöllä tietysti saa toimimaan kunnolla...
Comment
-
Missä vika kun S3:ssa ei lukuvalojen paikalla olevat ledit pala ollenkaan?? Hehkut on kyllä taatusti toimivat...Antti, Sallisen A3sessa havaittiin samaa murhetta. Ei toimi ledit yks yhteen senkään sisustassa
Comment
-
Itse testasin 21W lediä B6:n peruutusvaloon ja myöskään se ei vilkkunu tai aiheuttanut hälytyksiä FIS:iin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilleK Näytä viestiMulla kyllä B6:n rekisterikilven valot eivät ole vilkkuneet..
Olisiko sama A3 sisävalossa? Eli sinne pitäisi saada enempi tehosyöppö-ledi. Tai sit A3:ssa on maa ja + piuhat vaihtaneet paikkaa :)
Comment
-
2 kuukautta olen ollut audin omistaja...
Nyt jo parkit vaihdettu, aivan kuten täällä asiasta on puhuttu. Autoni on A4 Avant 1.8t 2003 ja ilmeisesti B6. No tässä samanlainen
Lyhyt kysymys johon mielellään lyhyt vastaus -> Jos laitan orgis parkkien tilalle ledit toimiiko? Ajatuksena laitta LOWR1D3R:tlä löytyviä koveralla lasilla olevia Ba9S kantaisia ledejä.
Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3RMinulta saa Kuopiossa seuraavan mallisia led polttimoita.
Seuraavat hinnat ovat vain ACFn lukijoille.
T-10 kanta kirkas kovera led. 1.50? kpl
Ba9S kanta kirkas kovera led. 1.50? kpl
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ollivaittinen Näytä viestiB6 sedan sisustaan menee:
takakonttiin 2kpl T10 (on poikittain eli sivulle valaiseva malli)
taakse kattoon 2kpl ba9s
eteen kattoon 2kpl ba9s ja 2kpl sv8.5 42mm putkilo
hanskalokeroon 1kpl T10
Rekkarivaloiksi menee 2kpl sv8.5 36mm putkilo
Noista muista en tiedä, kun tuppaavat olemaan vilkkuvaa mallia "ulkotiloissa" (myös rekkarivalot). Jollain säädöllä tietysti saa toimimaan kunnolla...
- Ovivalot T10 10W, ei heijastinta.
- Taakse kattoon tulevat kannattaisi olla alaspäin valaiseva malli (yläpuolella on heijastin)
- Etuparkki 5W T10
- Takavalo+jarruvalo 5/21W BAY15D
- Takasumuvalo 21W BA15s
- Peruutusvalo 21W BA15s
- Takalisäparkki 5W BA15s
Comment
-
Uudessa A3:ssa olen saanut ledit toimimaan ilman kikkailuja muualla paitsi tavaratilan valossa. Siinä ei pala lainkaan.
Rekisterikilven valot alkoivat toimimaan kun laitoin 39ohm vastuksen. Myös 33ohm näytti toimivan.
Rekkarivalot.
Comment
-
Tuo rekisterikilven parempi valaisu on siinä mielessä huono, että reinikaiset osaa tavata sen helpommin ;)
EDIT:
Onko jollain esim. 25 SMT tai jotain muita superledejä parkeissa? Mietin vaan, että missä menee se raja, jolloin se on jo liian kirkas vai onko sellaista? Nuo yksilediset yms. pienempitehoiset kun ilmeisesti kiusaavat FIS:ä suurella tod.näköisyydellä.
Comment
-
Mulle tulee nyt tosi paljon kyselyjä noista ledeistä. Tehdäänkö silleen, et ne ketkä haluaa tilata ledejä, laittaa mailia suoraan Villelle koivistoville@luukku.com ja minä jakelen ledit noutomyynnistä Kuopiossa.
Villellä on tuo ledivarasto kotona, ja minä vaan jakelen niitä renkinä.
Häneltä löytyy, kun muistaa vaan pyytää polttimoita nimellä, ei esmes meikkipeilivaloa =)
Comment
-
Tule käymään täällä Haaparannalla niin kokeillaan. Ei tartte tilata mistään sikaa säkissä vaan nähdään mikä pelaa.
Mulla on sitten noita ledejä vielä erikoisempana. Löytyy 3 chipillä varustettua mallia jolla näkyvyys on sitten ihan toista luokkaa. Kuten hintakin.Viimeksi muokannut jsahlman; 24.10.2008, 18:38.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja psmajn Näytä viestiLyhyt kysymys johon mielellään lyhyt vastaus -> Jos laitan orgis parkkien tilalle ledit toimiiko? Ajatuksena laitta LOWR1D3R:tlä löytyviä koveralla lasilla olevia Ba9S kantaisia ledejä.
voisiko joku kärsivällinen sielu opastaa puusilmää/tyhmää?
Comment
-
Omassa pakussa on myös ledeillä rekisterikilven valo, oikeastaan sen takia, että hehkulamppu ei tuossa kohteessa oikein kestä luukun paukuttelussa. Onhan tuo valo paljon miellyttävämmän värinenkin kuin hehkulampussa.
Tuo rekisterikilven parempi valaisu on siinä mielessä huono, että reinikaiset osaa tavata sen helpommin ;)
Comment
-
Onko noita parkkivaloja hieman tehokkaampia? Tai ainakin alku vaikutus oli sellainen, että valoteho on aika onneton noissa parkeissa nyt. Tosin kyllähän se pimeällä näkyy paljon paremmin.
Entäpäs onko joku vaihtanut noita jalkatilan valoja? Siellä oli sellaiset lasikantaiset polttimot.
Comment
-
Tänään tuli Villelle iso satsi uusia ledejä. Tässä kuormassa on myös reilusti uusia malleja.
Mm. T10 kantaisia ledejä monella eri virityksellä, Ba9S kantaisia erisuuntiin sohottavilla ledeillä sekä erilaisia sinisiä ja punaisia tuikkuja.
Laitan myöhemmin kuvia uusista polttimoista, jahka ehdin kuvaamaan.
maili osoite oli se vanha koivistoville@luukku.comViimeksi muokannut JAP3; 20.11.2008, 00:24. Perustelu: eipä noi jarruvalomallit audiin käynyt, koitin (audissa 2-toiminen polttimo)
Comment
Comment