Alkuperäinen kirjoittaja tony
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Xenonia ja lediä sisätiloihin ja sumuvaloihin?
Collapse
X
-
Menee ohi otsikon mutta laitoin sumareihin DX.comista tilatut Philips Diamond Vision 5000K halogeenit ja oon tosi tyytyväinen. Ei kannata säikähtää polttimon sinistä väriä, valo on todella valkoinen ja hyvin lähellä oem 4300K xenoneita. Pitkiin täytyy vielä tilata samanmoiset H7:t ellen innostu xenoneita laittamaan.
Comment
-
B8:iin löytyy ohje videomuodossakin:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=4ELiqsGjOqQ[/ame]
Onko kukaan muu törmännyt samaan ilmiöön tai jopa ratkaissut sitä: B8 lukuvalot ledeillä palavat kirkkaasti moottorin ollessa käynnissä, oven ollessa auki tai sisävalojen pääkytkimen ollessa 1-asennossa. Sitten kun lukuvalo laitetaan palamaan yksinään, niin se palaa ujosti, eli ei juurikaan valaise.
Koitin selailla tätä topiikkia hieman, mutta en löytänyt ratkaisua ongelmaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja The Base Näytä viestiOngelmaksi näyttää koituvan juuri nuo T-10 kantaset. Oravan linkin T-10 kantaset on samannäköiset kun mitkä mullakin ollu, ongelmaksi koitui nuo ohuet "tartunta" metallit kannassa, ne meni itellä ajanmittaan poikki tai vääntyilivät, niin ja ne ledit oli luokattoman tehottomatkin, nuo Saksanmallit näyttää ledien osalta paremmalta.
Pitänee ainakin pyytää hq-lightilta takuuseen uudet, sehän voi olla että ne sitten kestää kun saa ne paikalleen.
Kaikennäkönen ylimääränen vekslaus vaan aina tympii.
Nyt pelaa kaikki ostetut valot, hyvä, pitää seurailla kuinka kauan toimivat.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiMistähän mahtaa johtua, että Japella on parkit ba9s ja mulla ollu kummassakin b5 (-99 ja -00) sedanissa T10 kannalla?
Comment
-
Sanokaapa onko joku löytänyt B7 päivävaloihin jotain muuta, kuin rumia normi keltaisia polttimoita. Kanta on BA15s. Kyllähän perusledejä löytyy vaikka ja mitä, mutta kaikki herjaa palanutta poltinta ja vastuksien kanssa en ala enää pelleilemään, koska siitä on jo vastaavasta tapauksesta kokemusta.
Comment
-
MTEC:in polttimot näyttää hyvältä päiväajovaloissa, löytää vaikkapa täältä:
http://www.hids-direct.co.uk/mtec-38...e-xenon-bulbs/
Comment
-
Tattis Japelle tuosta B5 Avantin piirroksesta. Just olen tilailemassa tuohon omaan beefemmaan LEDituikkuja sisälle.
Muistaisko joku ulkoa, minkälaisia ja kuinka monta kynttilää menee mittaristoon? Kyseessä siis punavaloinen, ajotietokoneellinen mittaristo, jossa on myös öljyn lämpötila- sekä akun varausmittarit. Googlettamalla löytyy vähän ristiriitaista infoa.
Xenonled.comista tilailin 4x Ba9s -ledejä ja 1x 11x41mm -ledin sisustaan, hintaa tais tulla 13€.Viimeksi muokannut mstr; 5.2.2013, 16:09.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiVeikkaisin et vuosimalli erona. Olisko näin että, -00 saakka T10 ja -01 Ba9s?
Comment
-
B8:ssa kaikki erilliset valomodulit ovat W5W/T10 kannalla, kuten hanskalokeron valo, ovivalot, yms.
Omaan jälkiasensin TTS:n alkuperäiset ledivalot. Huomiona niistä: Palava punaisena jos napaisuus on väärin päin, mutta eivät kestä näin kuin minuutteja ohjainlaitteen jatkona. Nimim. Yhden takajalkatilavalon käräyttänyt. Muuten noissa on vallan riittävä valoteho sisävaloihin ja värilämpö juuri sopiva eli ei liian kylmä kuten monet aftermarket-ledit. Huono puoli on, että palaneen tilalle pitää vaihtaa koko moduli eikä pelkkä poltin.
Comment
-
+1 alkuperäisille ledeille. Vaativat adapterijohdot kaveriksi, mutta niiden teko on noin 10min homma ellei osta valmiina esim. Kufateciltä. Vastuksiakaan ei tarvitse, eikä tarvitse miettiä toimiiko valot vai ei ja tuleeko vikavaloja vai ei.
B8/8T sumarit ovat H11-kannalla. Paras poltin noihin lienee Osramin NightBreaker ellei halua ledien kanssa kikkailla ja kiroilla itseään uneen joka ilta. Xenoneita kuka miettii sumareihin voi suoraan ottaa vasaran käteen ja lyödä ne valot rikki ;)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiKellään tietoa/kokemusta, onko A6 C5 Avantin rekkarivaloiksi olemassa OEM-versiota, joka sujahtaisi helposti paikoilleen?
Comment
-
-
Nyt on paha mennä napaisuuksista sanomaan mitään. Unohdin sammutella valoista virrat ku pyörittelin noita tuikkuja, ja ilmeisesti onnistuin käräyttämään sulakkeen. :-) Uusia sulakkeita kyllä löyty, mutta ohjekirja on vuosien varrella johonki kadonnu niin en onnistunu vielä oikeaa sulaketta paikantamaan. Huomenissa vois päivänvalon aikana kokeilla uusiksi.
EDIT: Vaihtelimpas sulakkeen tässä aamutuimaan ja tuo putkiledi alkoi palaa, eli oli väärin päin. Rukkailin siinä samalla noita Ba9s-kannalla olevia ledejä, ja taas meni sulake. Miten halavatussa noista voi tietää napaisuuden, kun ei ole edes mitään merkintöjä? Vai haetaanko repullinen sulakkeita ja testataan?Viimeksi muokannut mstr; 12.2.2013, 09:01.
Comment
-
8L A3:een tein muutoksen kattopaneeliin katkaisemalla muutaman johtimen ja liittämällä ne uuteen järjestykseen. Suoraan liittimestä järjestystä ei voinut vaihtaa, koska siihen tuli kaksi maata ja yksi plus (tai toisin päin, en muista enää). Aikaa tästä on vuosia, eikä silloin ledejä ollut käänteisellä napaisuudella saatavissa. Nyt hankkisin suoraan sopivat ledit.
Bemariin vastaavasti tilasin BMW:n original zubehör -ledisarjan (63 12 2 212 788). Tuli alle vuorokaudessa Ruotsista Kuopioon.
Comment
-
Ilmeisesti löyty syy noiden lamppujen toimimattomuuteen. Hain tuosta paikallisesta varaosaputkasta muutaman kappaleen noita normaaleja lamppuja. Jo niiden asennuksessa huomaa eron, että nuo hehkut menevät jämerämmin paikalleen. Vertailin noita kantoja ja huomasin, että noissa ledituikuissa oli pari-kolme milliä lyhyempi kanta. Eli oisko nyt niin, ettei saa edes kontaktia tonne moduuliin?
Tuo putkivalo sen sijaan palaa kyllä.Viimeksi muokannut mstr; 12.2.2013, 17:39.
Comment
-
Olisikohan näistä apu plug&play led drl asennukseen B7 koriin:
http://www.ebay.com/itm/350601536174...76fd76fff7eade
Comment
Comment