Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanteet audi C4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vanteet audi C4

Onko sopiva setti kyseiseen autoon vanteet:8*17et45, renkaat 235/45R17, tuleeko ongelmia et luvun kanssa jos madaltaa ym..

aika suuri ET on kyllä, mutta toiminee...
    Itse laittaisin 8x17 ET35 ja 225/45 mustat ja pyöreät

Comment

Siks kyseinen sarja kun edullisesti saa, miten lähelle tuo yhdistelmä tulee iskaritolppaa.

Comment

Itellä 17x8,5" 245 renkailla ja ne mahtuu justiinsa. Toimii myös madallettuna.

edit: ET35

Comment

Jääköhän tuo liian sisälle tuolla et45 luvulla.

Comment

No tuossa on kuvat ottamatta kantaa onko hieno vai ei, voi sitte päätellä miltä oma paketti näyttää. Audi A6 quattro 2.6 -95 8,5x17" 245/45 ET 35 ja H&R -40mm jouset vissii just edellisenä päivänä vaihdettuna alle. Kuten sanoin, ei sinne ton leveämpiä kyllä mene ( varsinki jos enemmä madallettu ):

Comment

Kyllä näyttäs toi vanne tulevan aika mukavasti kohilleen kaaren kanssa.

Comment

Mulla on vajaaveto avantissa nykyset kesäpyörät 7,5x17 et35, 205-50 kumeilla, h&r -50mm alusta ja oikealla takana raapasee sisälokariin täydellä kuormalla panhardin ansiosta. oon katellu ens kesäks 18" pyöriä ja aattelin katella 8x18 et 38-45 vanteet kun tuskin mahtuvat 35et:llä. Eikä tuo oo mun mielestä edes hirmu matala. http://picasaweb.google.com/VilleRei...98669082093858.

Comment

Spaceria väliin vaan:)

Comment

Mulla oli edellisessä satkussa 8x18, 225/40, et35 eikä ottanut muistaakseni kiinni mihinkään, madallettu oli -40mm.

Comment

Ei ihan samoilla lokasuojilla, C4 ässässä 8x17 225/45 renkailla ja kevyellä madalluksella:

On oikeastaan aika mahdoton vertailla esim. samalla ET -lukemalla olevia eri levyisiä vanteita, kun jo puolen tuuman heitto leveydessä on noin 12 yksikköä ET -lukemassa.

Comment

Tosta linkistä löytyy havainollinen off-setti laskuri!

http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp

Itselläni on profiilin mukaisessa kulkineessa kesäpyörät 9x16" ET:llä 30 ja rengastuksena edessä 225/50x16 ja takana 245/45x16 vaikkakin erikokoiset gummit niin kummassakin kulutuspinnan leveys on 225 rullamitta millimetriä!

Edestä ei ota kiinni mihinkään mutta vasemmalta takaa pikkasen raapii kuormattuna sisälokariin/kaaren sisäpintaan kiinni! Vanne tulee aikapaljon kaaresta ulos mutta gummin kulutuspinta jää juuri ja juuri kaaren sisään! Tossa tein jo säädettävän panhard-tangon mikä olisi tarkoitus laittaa leiman jälkeen paikalleen, ei raavi sen jälkeen!

Ja madallusta on 40mm weiteceillä/orkkis iskareilla, kohta vaihdan alle Tepon toimittaman H&R/Bilstein setin.
                        Kiitokset setistä Tepolle!

8x18" ET:llä 35 ja rengastuksena 225/40x18 olisi paketti minkä minä hommaisin etu-veto C4:loseen

Comment

Itellä olis tuohon c4 2.8 quattroon 17x7,5" rs4 replicat, et35 ja renkaina 235/45-17. Pitäisi mahtua alle helposti? Madallukseksi ajattelin hillittyä -40/35 joilla tuskin tulee vielä ongelmia.

Comment

Renkaille laskuri löytyy http://www.autosound.fi , kuvia ja speksejä onkin jo aika paljon nii voi siitä mitotella miten sopii omat verneet

Comment

Working...
                            X