Mulla on koneella jotain kuvia noista Meyleistä ja rasvanippa-asennuksista, mutten ole saanut aikaiseksi upata niitä nettiin mihinkään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Motonet tukivarret kesti 50tkm, mistä uudet?
Collapse
X
-
MR: Pistä kuvat mulle ville (ät) ville . fi niin laitan tonne omieni perään.
Tossa katsoin omia kuvia edellisestä remontista, TRW:n alavarsi näytti olevan alkuperänen. Pitää etsiä jos löytys joku vanha ylävarsi jota voisi verrata. Alkuperäsissä on kumitutti toisessa ylävarressa, samoin TRW ja Lemförder varsissa, mutta noissa motonetin palikoissa ei ole.
Comment
-
Ville: Ok, koitan ehtiä illalla kaivamaan kuvat esille ja lähettämään sulle.
Minulla on myös ripakopallinen noita vanhoja varsia tallilla olemassa, mutta en kyllä kuolemaksenikaan muista oliko niissä valmistajan merkintöjä. Täytyy muistaa katsoa kun seuraavaksi käyn sielläpäin.
Kumitutti taaemmassa ylätukivarressa taitaa olla jokin pre-facelift/facelift-tyylinen ero, meidän -96 A4:ssa ei tuota ollut, mutta -01 mallissa on.
Comment
-
-
Nyt on palikat alla. Meni vajaa 3h jarruletkujen kanssa. Vaihettiin kaikki varret ylös ja etummainen vasen alas.
Oli tainnu käydä joskus melkosen kipiää tuohon alapalloon. Toisella puolella olikin erinäkönen palikka, joten se on kait vaihdettu joskus Saksassa.
Lisää kuvia flickrissä
Comment
Comment