Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Abs Sensorien eroavaisuudet?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Abs Sensorien eroavaisuudet?

Onko tietoa mitä eroa on sensorin 4a0927803 ja 4b0927803 välillä? Käykö ristiin?
    Viimeksi muokannut okkim; 24.1.2008, 00:25. Perustelu: Otsikko kuntoon

Noista selviää ainakin se, että 4A-alkuinen on C4 korimallin A6:een ja satkuun.
    4B-alkuinen C5 korimallin A6:een.

Vaikka omistaa molemmat autot, niin eipä ole tullut todettua niiden käypäsyyttä ristiin.

Comment

Itse itselle vastaus uudemmassa 3 liitintä ja vanhassa 1. itse tein Hellan 6PU009 106-291 sensorista vaihdoin vaan liittimen ja näyttäis toimivan. Löytyis 4b0927803C sensori jos joku kaipaa tarvike malli. Jos haluu privaa..
      Viimeksi muokannut Joupex; 21.3.2008, 09:54. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

Comment

Sama sensori kuorma-autoista koppimopoihin (karrikoituna), ainoastaan se kuori vaihtuu erikokoiseksi. Kaverin passattiin laitettiin joku random kuorma-auton sensori ja hyvin pelaa.

Comment

[LEFT]Minä ostin Golffiin Motonetin anturin eteen.
          Sopii ja toimii ok, mitä nyt hieman eroaa mittauksissa orggikselle.
          Eli orggis mittaa jo 0:sta kun tämä kiinan ihme ilmottelee arvoja vasta kun vauhtia on about 5km/h. Aiheuttaa absien rutkutusta mateluvauhdissa.
          Orggiksesta tulee vikakoodia välillä mikä pistää ABS:t vikatilaan, mutta taas on toiminut viikkoja ilman ongelmia. Mahtaako johtua mittauserosta.

Välillä absit rutkuttaa niin lujaa mateluvauhdissa, että auton saa pysähtymään vain seisomalla jarrupolkimella. Tosi kivaa siis.[/LEFT]

Comment

Petri: toi sun selostus kuulostaa siltä, että anturi on vaan liian kaukana pulssikehästä. Koitappa tönästä sitä syvemmälle.

Comment

Toi ruksutus johtui omassa B5:essa halkimenneestä abs-hammaskehästä.

Comment

se muuten on aika tarkka miten lähellä kehää on mutta mulla toimii heti.
                /Jope

Comment

Golffissa ei ole säätöä antureille ja kehä on ehjä. Eli täytyy olla eroavaisuuksia mittaustavassa tms.

Comment

Working...
                  X