Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Puskurista joutuu siirtämään puskurin palkissa kiinni olevia kannakkeita.
Jos pelkän puskurin vaihtaa, niin ei vissiin muuta vaadi.
Voi olla että menee heittämälläkin, nyt kun tarkemmin mietin, niin omassa oli silloin toinen aisa aavistuksen vinossa kun puskuria sovitin. Kun aisa sitten nykäistiin kohdilleen, piti reikiä vähän suurentaa, että osui kohdilleen.
Etukansi, lyhdyt ja siivet menee heittämällä.
Eiku, lyhdyn lasien lisäksi pitää vaihtaa se kehys sinne lyhdyn sisään.
A6:n lyhdyissä on myös liittimissä eroa, eli jos meinaa lyhdyt kokonaan vaihtaa, niin johtojen kanssa pitää puljata hiukan.
Kuinka paljon eroa noiden etukansissa sitten on? S6:n puskuri menee A6:seen 'heittämällä', mutta vaatii luonnollisesti leviämmät lokasuojat kaverikseen. Meneekö nuo lokarit helposti A6:seen?
Jollen ole aivan väärin ymmärtänyt, niin A6:n ja S6:n (C4) etupuskuri (runko-osa) ja etulokasuojat ovat täsmälleen samalla varaosanumerolla. Ainoastaan puskurin helmalippa ja S6:ssa puskurin päätyihin ja lokasuojien reunoihin lisäksi tulevat pyöränkaarien levikkeet ovat eroavaisuuksina.
Tämän pohjalta myös sisälokasuojat olisivat olettamani mukaan täsmälleen samat. ETKA:sta en juuri tältä istumalta pääse tarkistamaan, mutta joku varmasti voisi vilkaista. Tietysti eri vuosimallien välillä voi olla erojakin.
Onko kukaan vielä laittanut Urssin keulalle Tuning Design etupuskuria?Tuotenumerolla CS4-01.Puskuri on kylläkin s6,mutta mahtaako olla mitään kiinnikkeitä valmiina?
Onko tietoa nuista tarvike puskureista. Miten hyvin menee paikolleen. Huonosti tarjontaa S6 puskureista ni pitää miettiä vaihtoehtoja.
Jos on rikkinäistä ni vois tarjota. Ei mitään aivan palasina olevaa.
Comment