Oman 2004 (facelift 1,4 tdi) A2:n prässätyissä alatukivarsissa on ruostevauriot -> vaihtoon. Tämähän on tyyppivika että nuo ruostuu, jotkut katkeaa vaarallisesti ajossa. Ongelma on käsittääkseni vain facelift malleissa, joissa on nuo prässätyt peltiset tukivarret. Käsittääkeseni pre-facelift tukivarret ovat valetut. Mainittakoon tässä yhteydessä että ANY tekniikkaiset (1,2tdi) ovat alustaltaan näistä poikkeavia.
Oem osana saa tottakai uusia hankittua. Tarvikkeena Lemförder ja TRW:n valmisteena löytyy, mutta ollut jo pitkään loppu ihan kaikkialta. Laittaisin mieluiten Lemförderiä, mutta kun sitä ei saa. Enkä ole löytänyt TRW:tä myöskään. Brittien A2 foorumilla on erittäin huonoja kokemuksia edullisista tarvikeosista. Eikä kyllä ainakaan itselle tulisi edes mieleen laittaa sellaisia. Näitä ovat mm. Moog, Triscan ja Bugiad. Tarvikkeena saa sekä prässättyä että valettua. Prässätyssä on erillinen alapallonivel ja valetussa se on kiinteä. Valetussa ei myöskään ole camber-säätöä, prässätyssä on.
Onko kellään kokemuksia muista tarvikemerkeistä ja valetuista malleista. Kuten esim. Vaico? Onko tuo samaa huttua kuin yllä mainitut halpikset?
Oem osana saa tottakai uusia hankittua. Tarvikkeena Lemförder ja TRW:n valmisteena löytyy, mutta ollut jo pitkään loppu ihan kaikkialta. Laittaisin mieluiten Lemförderiä, mutta kun sitä ei saa. Enkä ole löytänyt TRW:tä myöskään. Brittien A2 foorumilla on erittäin huonoja kokemuksia edullisista tarvikeosista. Eikä kyllä ainakaan itselle tulisi edes mieleen laittaa sellaisia. Näitä ovat mm. Moog, Triscan ja Bugiad. Tarvikkeena saa sekä prässättyä että valettua. Prässätyssä on erillinen alapallonivel ja valetussa se on kiinteä. Valetussa ei myöskään ole camber-säätöä, prässätyssä on.
Onko kellään kokemuksia muista tarvikemerkeistä ja valetuista malleista. Kuten esim. Vaico? Onko tuo samaa huttua kuin yllä mainitut halpikset?
Comment