Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Supersport alusta A4 B5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    alustasta

    Onko b5 avantin etuveto ja quattro jousissa/ iskareissa eroa vai käykö ristiin? Tuntuu ettei löydy kuin etuvetoisiin noita edullisempia alustasarjoja. Kannattaako tilata ulkomailta/ mistä saa edullisimmin? Tarkoitus laittaa joku 45/40 madaltava.

    Comment


    • #32
      Etupää taitaa olla samanlainen, mutta takapäässä eroja.

      Edullisia sarjoja b5 quattroon on ainakin GTS. Olen itse miettinyt noita GTS iskareita H&R -40mm jousien kaveriksi.

      Comment


      • #33
        Noniin tuli tilattua eichbah prokit -30mm jouset tuohon kotteroon. Mitkä olisi hyvät ja kohtuu edulliset iskarit noiden kaveriksi?

        Comment


        • #34
          en tiedä. itsellä moiset jouset ja auton keula jäi varmaa 15mm ylemmäks ku takapää. Ilo silmälle. Muuten kyllä mukavat. Lyhensin loppujen lopuks iskarin alapäästä par senttiä pois...

          Comment


          • #35
            2 entisessä autossa opel astra farkussa ja 4 koppasessa gti golfissa oli molemmissa supersportin korkeussäädettävä. Ekat puoli vuotta alusta hyvä ja jämäkkä, sen jälkeen aivan paska. Löysä ja kolinaa kuuluu joka puolelta. Tän hetkiseen autoon a6 avant quattro laiton kw 1:n ja onhan siinä eroa. Joten kannattaa maksaa muutama satku ja panostaa hiukan laatuun...

            Comment


            • #36
              Herätellään tätä keskustelua!!

              Eli tarkotuksena olisi laittaa alustasarjaa profiilin kulkineeseen, ja tällä hetkellä olen kallistumassa supersportin kiinteeseen alustaan joka madaltaa 40mm edestä ja takaa.

              Minkälaisia kokemuksia porukoilla on kyseisistä alustoista, nyt kuitenkin ollut jo useamman vuoden markkinoilla?

              Hintaa tommoselle alustalle on vain 300e. En odota että tuohon hintaan huippu alustaa saa, mutta ajaako asiansa?

              Kaikki info kyseisistä alustoista tervetulleita! Saa myös ehdotella ja kertoilla muista saman hintaluokan alustoista..

              Comment


                #37
                Jos katselet nimenomaan halvimpia säädettäviä niin silloin osta se mikä on halvin. Käytännössä ovat samaa kuraa kaikki. Itselläni oli edellisessä JOM:n säädettävä (200€) joka, toimi juuri niin huonosti/hyvin kuin tuohon rahaan voi vain toivoa sen toimivan.


                Kiinteän alustan jos ostat niin pistä sitten kunnon merkkiin rahat. Ei tarvitse katua sitten myöhemmin. Nimimerkillä odotan kauhulla milläinen emännän autosta tulee JOM:n kiinteällä sarjalla.

                Comment


                • #38
                  mulla oli 55/50mm kiint supersport alusta cordobassa, eka vuos oli tosi hyvä, mut sen jälkeen alko takatolpan löystyyn. (syy voi olla elementit+kotelo ~100kg :) ) mut siis oikeesti hyvä, harvemmin 100hp cordoballa jättää r32 mutkatiellä :)

                  Comment

                  Working...
                  X