Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi väri urssiin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uusi väri urssiin

    Uusi hankintani urs4 sedan vm.1992 tarvisi uuden värin. Alkuperäisenä musta, mutta sävyn voisi vaihtaa toiseksi.
    Eli hyviä ehdotuksia uudesta mustan sävystä urssiin saa ehdottaa.
    Kuvalinkin kanssa jos vielä olisi ehdotus niin helpottaisi valintaa.
    Kiitokset etukäteen!

    #2
    www.standox.de . Tuolla vaativaankin makuun. :)

    Comment


    • #3
      Mitään hemiäistä värissä ei tarvi/saa olla. Joulukuusen koristeet on erikseen...

      Comment


        #4
        Musta = musta = musta, ei se siitä sävyillä paremmaksi muutu.

        Comment


        • #5
          Kyllä näin on.

          Comment


          • #6
            Aivan sama että minkä värinen auto, kunhan se on musta. ;)

            Comment


              #7
              kunhan se on musta
              ..tai punainen ja valkoiset vanteet alla:)

              Mutta tuota mustaa ajatellen, niin bemarin värikartoista kannattaa myös katsella noita sävyjä. Yksi sävy mistä pidän, ja joka löytyy meidän 530i:tä, on BMW schwarz. Kuvaa ei valitettavasti ole tähän hätään, mutta sellainen mieto metallinhohto se on. http://www.glasurit.fi/COLOR/new-col...php?language=1 . Tuolta olen yleensä värikoodeja katsellut ja googlettanut sitten värin nimellä autoja että on saanut hiukan käsitystä väristä.

              Comment


                #8
                täällä on metallimusta urssi. piakkoin pitäis muuttaa tota sävyä.

                Comment


                  #9
                  LY9B suorakiiltovärinä, välihionta ja lakkaus. Tulee aika makee, vaikkei omia juttuja saiskaan kehua. :)

                  Comment


                  • #10
                    Pisteet Jypelle, se urssi oli (on) ehkä nätein väriltään mitä on nähty.
                    Vaikka vaan kuvista.

                    Comment


                    • #11
                      Yksi sävy mistä pidän, ja joka löytyy meidän 530i:tä, on BMW schwarz.
                      Ex penarissa oli just toi väri, pidin siitä kovasti itsekkin.

                      Comment


                      • #12
                        Itsellä on tällainen liila/sininen ja omasta mielestä iha makee (oli siis jo kun ostin ton, en oo itse valinnut)

                        Comment


                          #13
                          Ei värillä väliä, kunhan se on kiiltävä musta. Sopii autoon, kuin autoon ja erityisen hyvin C4-sedaniin.

                          Comment


                          • #14
                            ompas melkoisen hyvän näköinen urssi. väri sopii hyvin, kävi mielessä että jos ex-urssin olisi maalannut siniseksi ja vanteet sitte mustilla puolilla ja kiiltävällä reunalla.
                            Viimeksi muokannut Sleepy2; 18.1.2008, 20:20.

                            Comment


                            • #15
                              tee mitä teet, kunhan et mattaa tee siitä.
                              ;-)

                              Comment


                              • #16
                                Ups. Aihe liippaa ylimaalauksen osalta läheltä, mutta väriä ei alkuperäisestä
                                vaihdeta.
                                Kuinkas urssista otetaan nätisti ulkokahvat ja ikkunan liukutiivisteet irti?

                                Comment


                                • #17
                                  Täällähän oli jokuaikasitten maalarimestari joka väitti, ettei autoa tarvitse riisua kun sen ylimaalaa :)

                                  Ulkokahvat on muistaakseni 2x8mm muttereilla kiinni takakautta, eli ovi pahvit irti ja sitäkautta paljastuu nuo mutterit. Samalla saat tiivisteet irti jne.

                                  Takinmaiset pikkuikkunat on sitten kinkkisemmät ja itse oikaisin niiden suhteen siten, että taivutin tiivisteet teipillä ylös ja rajauksen jätin niiden alle.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Täällähän oli jokuaikasitten maalarimestari joka väitti, ettei autoa tarvitse riisua kun sen ylimaalaa :)
                                    Tekisköhän se halvalla hyvän maalauksen ? :D

                                    Takinmaiset pikkuikkunat on sitten kinkkisemmät ja itse oikaisin niiden suhteen siten, että taivutin tiivisteet teipillä ylös ja rajauksen jätin niiden alle.
                                    Maalarin kanssa päädyttiin samaan tulokseen, ettei ruveta irroittamaan niitä.
                                    Oli kuulemma huonoja kokemuksia ennestään.

                                    Peilit taisi lähteä ihan taivuttamalla johonkin asentoon ja parilla ruuvilla
                                    ulkokautta irti?

                                    Comment


                                    • #19
                                      juu, ei niitä kahvoja eikä sivu lasien alareunan kumi tiivisteitä tarvii irroittaa. Peilit voi vaan taittaa sisäänpäin ja suojata.. ihan siistiä jälkeä syntyy, vaikkei joutavia purkaisikaan.

                                      Onhan sitä tietty jotain osia mitkä kandee maalaa irrallaan (etukansi ja puskurit), että saa paremmin väriä joka paikkaan.
                                      Hassulta tuntuis, ettei purkais puskureita pois kun vetää yli.
                                      Onhan ne niin paljon helpompi käsitellä irtonaisina.

                                      mutta mutta, miestä on monenlaista . . . ja mites se meni.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Auto viety maalarille. Katsellaan millä on maalannut kun haen pois.

                                        Comment


                                        • #21
                                          juu, ei niitä kahvoja eikä sivu lasien alareunan kumi tiivisteitä tarvii irroittaa. Peilit voi vaan taittaa sisäänpäin ja suojata.. ihan siistiä jälkeä syntyy, vaikkei joutavia purkaisikaan.
                                          Joo, no kuka mitenkin..., mutta kyllä omasta autosta nuo otetaan irti.

                                          Maalari vielä käskytti ottamaan nuo ed. mainitut irti, tai repii ne itse ja kustannukset nousee. Osat paikallaan voi viedä kuulemma muualle maalattavaksi. Uhkaili ottavansa tuulilasinkin vielä irti kun tiiviste ei taivu ylöspäin.

                                          Comment


                                          • #22
                                            maalarimestari joka väitti, ettei autoa tarvitse riisua kun sen ylimaalaa
                                            Kyllä sen sitten sokeakin näkee perseellään, kun ei ole mitään irroitettu.

                                            Näitä mestareita riittää. Joka alalla.
                                            Vaikka rakennusalalla, ihan riittämiin..nyt korjaillaan -80 luvun viisaiden jälkiä urakalla ja tunti hommina. Ja kalliiksi tulee.

                                            Ja lekureita. Anoppi kävi viidellä eri lekurilla saatuaan sairaalabakteerin leikkauksessa. Kaikki olivat jatkohoidosta tyystin eri linjoilla.
                                            Kukaan ei kuitenkaan suositellut suoraan saattohoitoa, harmi...

                                            Luota sitten näihin alansa asiantuntijoihin?

                                            Comment


                                              #23
                                              Minkäs värinen tästä tuli?

                                              Comment


                                              • #24
                                                Ihan perus musta. Ilman mitään helmiäisiä ja metallinhohtoja.

                                                Comment

                                                Working...
                                                X