Audi A6 C6 4F 2007. Ongelmia valojen kanssa. Mistähän lähtis tätä vyyhtiä purkamaan.
Lisäjarruvalo palaa noin 3-5sekuntia kun laittaa virrat päälle ja painaa jarrupoljinta, jonka jälkeen sammuu ja tauluun tulee ”brems licht” ilmoitus. Nyt viimeviikonloppuna kun tuli noin 7 astetta pakkasta, niin lisäjarruvalo paloi noin 5min sen jälkeen kun lähdin ajamaan, jonka jälkeen taas sammui ja tauluun tuli ”brems licht”. Kyseessä siis LED valo. Johtuuko takakontin johtosarjasta, valon liittimestä vai itse valosta. Lähinnä pakkaa sekoittaa tuo, että valo kuitenkin palaa hetken aikaa kun laittaa virrat, eli eikö valo silloin kuitenkin ole kunnossa?
Vasemman puolen peruutus valo. Valo on ollut palamatta sanotaan nyt noin 3kk mutta eräänä päivänä yhtäkkiä paloi ja toimi ja tätä huvia kesti muutaman päivän kunnes sanoi taas sopimuksen irti. Hehkulamppu siellä on eli tämäkään ei johdu itse polttimosta. Pääseekö liittimeen kosteutta vai mahtaako liitin olla viallinen?
Viimeisenä muttei vähäisimpänä parkkitutkat. Ensin takatutkat huusi kokoajan koska luuli, että osutaan johonkin. Tätä kesti muutama päivä kunnes koko järjestelmä sanoi itsensä irti ja nyt kun laittaa ensimmäisen kerran starttauksen jälkeen pakin päälle, huutaa auto hoosiannaa jumalattoman kovan piippauksen muodossa, joka sammuu kun painaa tutkat pois päältä. Ratkaisua siis mietin. Todennäköisesti taka tutkat vaihtamalla ratkeaa, mutta onko siis normaali toiminta, että koko tutkajärjestelmä lopettaa toimintansa kun yksi(tai kaksi) tutkaa menee rikki? EDIT: parkkitutkat alkoivat toimimaan normaalisti!? Liekö pakkasilla osuutta asiaan.
Tv. Piippaus konserttiin kyllästynyt Audi kuski.
Lisäjarruvalo palaa noin 3-5sekuntia kun laittaa virrat päälle ja painaa jarrupoljinta, jonka jälkeen sammuu ja tauluun tulee ”brems licht” ilmoitus. Nyt viimeviikonloppuna kun tuli noin 7 astetta pakkasta, niin lisäjarruvalo paloi noin 5min sen jälkeen kun lähdin ajamaan, jonka jälkeen taas sammui ja tauluun tuli ”brems licht”. Kyseessä siis LED valo. Johtuuko takakontin johtosarjasta, valon liittimestä vai itse valosta. Lähinnä pakkaa sekoittaa tuo, että valo kuitenkin palaa hetken aikaa kun laittaa virrat, eli eikö valo silloin kuitenkin ole kunnossa?
Vasemman puolen peruutus valo. Valo on ollut palamatta sanotaan nyt noin 3kk mutta eräänä päivänä yhtäkkiä paloi ja toimi ja tätä huvia kesti muutaman päivän kunnes sanoi taas sopimuksen irti. Hehkulamppu siellä on eli tämäkään ei johdu itse polttimosta. Pääseekö liittimeen kosteutta vai mahtaako liitin olla viallinen?
Viimeisenä muttei vähäisimpänä parkkitutkat. Ensin takatutkat huusi kokoajan koska luuli, että osutaan johonkin. Tätä kesti muutama päivä kunnes koko järjestelmä sanoi itsensä irti ja nyt kun laittaa ensimmäisen kerran starttauksen jälkeen pakin päälle, huutaa auto hoosiannaa jumalattoman kovan piippauksen muodossa, joka sammuu kun painaa tutkat pois päältä. Ratkaisua siis mietin. Todennäköisesti taka tutkat vaihtamalla ratkeaa, mutta onko siis normaali toiminta, että koko tutkajärjestelmä lopettaa toimintansa kun yksi(tai kaksi) tutkaa menee rikki? EDIT: parkkitutkat alkoivat toimimaan normaalisti!? Liekö pakkasilla osuutta asiaan.
Tv. Piippaus konserttiin kyllästynyt Audi kuski.
Comment