Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kysymys vanteista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kysymys vanteista

    eli olen etsimässä audi a3 1.8t v.98vanteita.vanhat on et 35 7.5j 18.eteen toi koko passaa hyvin mutta taakse pitäisi saada leveämpi vanne 8.5j. takana noi vanhat vanteet menee sopivasti lokasuojan kaaren sisällä eli vanne ei saisi tulla enään ulospäin kun ton 0.5cm ja loput ylimääränen pitäs mennä sisäpuolelle.

    eli eikö et pitäisi kasvaa.? vanne levenee n.2.5cm,?millä ton vois laskee jos miettis sitä et toi 0.5cm tulis ulos ja 2cm sisäpuolelle.mistä tommosia eri et´llä olevia vanteita löytää ku olen suomalaisia firmoja netistä katsonut niin ne tuputtaa vaan sitä yhtä ja samaa?

    kuka suomessa edustaa axis ja inovit vanteita?

    Kappalejakoja lisätty.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 13.1.2008, 19:16.

  • #2
    Mitähän sä nyt yrität selittää? Siis jos vanne kasvaa puoli tuumaa leveyttä ja ET pysyy samana niin se vanne kasvaa ulos että sisään päin leveyttä... vai olenko ymmärtänyt väärin?

    Comment


    • #3
      Sitä, että jos otetaan ET:llä 35 oleva 8,5 tuumaa leveä vanne, niin se kasvaa ulospäin 1,25cm.
      Tuolloin pitäisi takavanteeksi valita 42,5 ET:llä oleva vanne, että levitys ulos olisikin vain puoli senttiä.

      Meniköhän tää oikein? ;)

      Comment


      • #4
        eli juuri tota oon miettinyt,mutta mahtaa olla kivennavan alla noi 42,5 et vanteet.joten taitaa olla toi et42 realistinen koko mikä vois löytyykin jostain.kattelin tossa vanteita ja pisti silmään yhdet mitkä on olleet golffissa,mut on aika hurjan leveet edessä 8,5 ja takana 9,5.mahtaako muuten golffissa olla sama alusta ku tossa,meinasin vaan sitä et jos noi mahtuu golffissa pyörii niin oisko mitään mahdollisuutta et ne kävis myös audiin.et´tä ei ilmotuksessa ollu oli vaan noi leveydet.
        Viimeksi muokannut mayhem; 14.1.2008, 21:18.

        Comment


        • #5
          mahtuuko tossa a3´ssa,pyörii 18 8j et 40 vanne edessä ja takana?niin ja renkaiksi tulis eteen 235 40 ja taakse 255 35.

          Comment


          • #6
            Onks sulla joku hyvä syy miksi takana pitäisi olla leveämmät? 255 kumi 8" vanteella on aika leveä ainakin mun makuun. 235 kokokin on 225 kokoa kalliimpi, eikä näytä sen leveämmältä jos sitä haet.

            18x8 et 35 vanne 225/40/18 kumilla menee ainakin A3:een, vieläpä aika reilulla madalluksellakin.

            Aika monessa rengasliikkeessä pääsee eri kokoja mallailemaan kunhan vakuutat olevasi oikeasti ostoaikeissa.

            Comment


            • #7
              ja eikös toi koko 225/40/18 ole aika lähellä vakiorenkaan kokoa. siis korkeutensa puolesta niin ei tulis niitä mittari virheitäkään..

              Comment


              • #8
                ei tässä sen kummempaa ideaa oo ku saada vaan pyöränkoteloihin kunnolla täytettä.viime kesän kurvailin 235´silla nii mahtu loistavasti pyörii edessä mut takana ois vielä reilusti tilaa.ja ei viittis noita talvirenkaita ruveta puljaa noilta vanteilta pois,niin kesäks pitäs saada uudet vanteet ja mieluusti leveämmät ku noi 7.5´set.mutta homma tuli jo vanteitten kohdalta hoidettua,hommasin et 35 8j vanteet mitkä pitäisi mahtuu mainiosti pyörii tossa alla.

                Comment


                  #9
                  Mikolla ei taida olla madallusta kovinkaan paljoa? Minulla takana tuli kaarimankelille töitä jo 8" leveällä, 18" korkealla, et 35 -vanteella 235/40/18 renkaalla. 225/40/18 samalla vanteella pyöri ilman mankelia.

                  Comment


                  • #10
                    joo auto vakio korkeudella.vaihdettu helmat ja etupuskuri.ja ne tulee reilusti alemmas ku vakiona ja jos madaltas niin ajaminen menis hankalaksi ku sais pelätä millon ne raapii johonkin kiinni.

                    Comment

                    Working...
                    X