Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Jos ne on orkkisvilkut eikä tuontiautoon jälkiasennetut niin siinä vilkunkuoressa on kynsi, joka lukittuu lokariin. Jollain muovisella sisustanpurkutyökalulla tai varovasti meisselillä painaa sitä kynttä sisäänpäin ja vääntää vilkun irti.
Tai vääntää vilkkua taaksepäin ja samalla vetää ulos niin tuo kynsi vapautuu.
On tuontiauto. Mutta ulkopuolelta on avattava, koska taakse ei mitenkään pääse käsiksi. Miten nuo on yleensä saatu edes paikalleen. Mistä johdot on vedetty? Nimittäin nyt eivät toimi...
Tuskin niissä johdoissa vikaa on. Luultavasti polttimo palanut tai polttimon pohja hapettunut. En lähtisi autoa sen takia purkamaan. VIlkkulyhty vaan irti ja jos johto ei ole siinä kiinni niin kalastelee sen jollain rautalankakoukulla esille.
Ei muuten irtoa ulkopuolelta. Pakko ottaa sisälokasuoja pois.
sen verran pehmeää tavaraa, että riittänee, kun ottaa muutaman ruuvin auki ja raottaa sen verran, että pääsee käsiksi?
Lähti irti ulkopuolelta, kun tunki pankkikortin väliin. Oli tarralla kiinni. Mutta kas kummaa. Johdot eivät ole kytketty.
Ihme juttu, että on tähän saakka mennyt katsastuksesta läpi kaikki vuodet?
Nyt pitänee keksiä miten saan piuhan vedettyä etuvilkuilta tuonne lokasuojan sisälle.
Olikohan sisälokarin alla jotain soppelia reittiä? Muistelisin katselleeni, josko raidetangon reijästä pujottaisi lokarin alle.
Cabriossa on katsastusvilkut ja joskus olen miettinyt, josko ne asentaisi ihan kiinteästi siihen. Nykyään johdot tulee vedettyä lokarien ja oven saumoissa kylkilistalle, johon vilkut kiinnittyy 2-puoli teipillä, kunnes puretaan leiman jälkeen pois.
Comment