Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C7 (313hp) Jarruista tietoa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C7 (313hp) Jarruista tietoa

Alkais olla jarrulevyt ja palat vaihdon rajalla ja tarkoituksena olisi laittaa alle ei budjetti mallia olevaa osaa. Itse olen työreissulla pari viikkoa tällä hetkellä ja pitäis saada osat tilattua sinä aikana. Mitähän sinne kannattais vakio osien paikalle suoraan kelpaavaa laittaa? Zimmermann Black z uritettua ei rei'itettyä kiekkoa olen suunnitellut (taakse tuotenumerolla 100.3358.53 ja eteen 100.3355.53). Olettaen nämä kävis suoraan alle niin mitä paloja suosittelisitte? Myös muita hyväksi todettuja settejä saa suositella.

Jos jollakin samanlainen vm. -12 A6 C7 BiTdi malli ja tarkempaa tietoa levyjen vakio koosta saa ilmoitella!

Itse laitoin 4G bi-tdi pre-faceliftiin toissa kesänä MTEC:n uritetut levyt eteen ja paloiksi ATE:n tuotetta, ei ole mitään moittimista. Edessä näissä 356mm levyt ja takana 330mm.
    Viimeksi muokannut pide; 6.5.2021, 18:37. Perustelu: Hyvä korjaus killeriltä, kun ei tullut asiaa ajateltua, mutta poistin compe sanan kun pre-facelift ei sitä ole.

Comment

Zimmermann:in Sport Coat. Kestää hyvin olosuhteitä ruostumatta. Jarrupaloiksi en lähtisi mitään kovia laittamaan ku oletattavasti kuitenki käyttöauto ja sitä vinkumista en itse ainakaan kestä.

Comment

Minulla levyiksi tulivat Ferodot, palat ovat EBC yellowstuffit.
        Varsin huoletonta on ollut, en valita.

Comment

Working...
        X