Jeps ja kun lampunpesurilla jää lasin pinta himmeäksi liasta, joten oikeasti puhdasta ei tule ennen mekaanista pyyhintää. Oravat yms. isommat palaset irtoaa kyllä ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lopullinen totuus jälkiasennus-xenoneista
Collapse
X
-
Onpas sitten hyvät oikeasti nuo xsenonit! Ajeltiin Tampereelta savoon perjantaina ja voin sanoa, että halogeenit olivat myrskylyhdyt noihin verrattuna.
Näkee hyvin tuon oman ajokaistan , kun joku tulee pitkät päällä vastaan. Ihmeellistä oli ihan ajaa pitkää matkaa. Ja toiseksi eilen tuli lunta niin pirusti.
Mutta eipä näy tuo sade niin paljoa näkökentässä, kuin halogeeneilla.
Hyvästi sumarit ;)
Tänään laitoin pitkiinkin vähän käytetyn sarjan ja ainakin päivällä noilla näki hyvin ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RS2 Näytä viestiOnpas sitten hyvät oikeasti nuo xsenonit! Ajeltiin Tampereelta savoon perjantaina ja voin sanoa, että halogeenit olivat myrskylyhdyt noihin verrattuna.
Näkee hyvin tuon oman ajokaistan , kun joku tulee pitkät päällä vastaan. Ihmeellistä oli ihan ajaa pitkää matkaa. Ja toiseksi eilen tuli lunta niin pirusti.
Mutta eipä näy tuo sade niin paljoa näkökentässä, kuin halogeeneilla.
Hyvästi sumarit ;)
Tänään laitoin pitkiinkin vähän käytetyn sarjan ja ainakin päivällä noilla näki hyvin ;)
Comment
-
Tavan umpiossa(ei linssi) näkyy olevan paljon häikäisyä lyhkäsillä.
Esim. yksi Vento tuli vastaan, niin ei tiennyt mihin katsoa. Näytti pirun kirkkailta.
Suuntauskin varmaan pielessä...?
Täysin umpiokohtaista. Viikonloppuna asensin äitini b4 kasikymppiin samanlaisen xenonsarjan kuin omassa ty89 ysikympissäni. B4 umpio antaa huomattavasti tasaisemman ja erittäin tarkasti rajatun valokuvion, vaikka onkin ihan tavallinen halogeeniumpio.
Comment
-
Vieras
Itsellä sama kokemus viime viikonlopulta. Ajelin vanhempien vm. 2008 Octavia Scoutilla ja sen vakioxenonit oli niin hyvät lyhyillä valoilla että tuli tunne "voiko näin hyviä valoja ollakaan!". En sitten tiedä miten hyvin xenonit toimii umpioissa joita ei ole suunniteltu ao. polttimolle. Täytynee kokeilla ensi syksynä pikkukakkoseen, sitten kun katsastuskin on tehty.. :)
Comment
-
Jos autossa on jo xenonit vakiona. Valokatkaisijan vieressä on pienempi pyöreä nappi, josta säädetään valojen korkeutta manuaalisesti halogeenipolttimoilla varustetuissa autoissa. Automaagisella korkeudensäädöllä valot tekevät selvän ylös-alas liikkeen käynnistäessä.
Comment
-
On, molemmat H7 kannalla. Kannattaa tosin huomioida, että 99,9% jälkiasennussarjoista ei ole E-hyväksyttyjä. Hyväksytyt xenon-valot vaativat E-hyväksynnän umpioilta, polttimoilta ja ballasteilta, automaagisen korkeudensäädön ja pesurit.
Comment
-
Automaagisella korkeudensäädöllä valot tekevät selvän ylös-alas liikkeen käynnistäessä
Comment
-
Ainakaan alkupään A6 C5 automaattinen korkeudensäätö ei aktivoidu kytkentäkavion mukaan auton käynnistämisestä vaan ajovalojen päällelaittamisesta. En tiedä tekeekö tuon säätöliikkeen kun omassa xenonpäivityksessä on vielä sähkötyöt hiukan kesken, työläs toteuttaa lakipykälien mukaan tehden tuo päivitys.
Comment
Comment