Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rauhaton quattro.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Rauhaton quattro.

    Tänään kävin reunassa mainutulla autolla ajaa pitkästä aikaa. Huomi kiinnittyi todella rauhattomaan ohjaukseen! Olen täässä yli parikuukautta ajellu opel corca b-llä jossa on 145/ 70 r13 ja menee kun juna. Nyt audi 205 55 r 16 nokkian hakkapelitta nordman+ renkailla. Koko ajan saa ohjata jonnekkin, rasittavaa. Paineet nostin 2.5par Mielestäni kun lokakuussa ajoin muutaman sata kilsaa kesiksillä, ongelma ei niin häirinny. Tosin en oo yhteensäkkään ajanu ku 800km. Onkohan nuo renkaat niin askat vai onko syytä lähteä tilaa säätö aikaa. Onks kellää kokemusta näistä nokialaisista? Toinen mikä kävi silmää oli et etuumpiot lävähti pahasti huutu vaikka auto oli seissy katon alla yli 2kk. Onko niissä jotain huohotusta?

  • #2
    Minun lötkössä oli samat oireet,kun olin vaihtanut niveliä etu-ja takapäähän,meni sulalla asfaltilla kuin juna,mut liukkaalla hortoili.
    Nelipyöräsuuntauksella korjaantui.

    Comment


    • #3
      voi olla. Meinasin vaa et voiko peräpään ripustuksissa yms olla väljää. nykäys kyllä tuntuu takaa kun oiken vejättää tai rankasee. Eli voiko perä lähtee ohjailee omille teille? epäilen kylla vahvasti että ei, auto on katastettu vasta par kk sitten.

      Comment


      • #4
        Ei ne siellä katsastuksessa aina kaikkea katso niin tarkkaan. Jos haluaa auton toimivan niin itse täytyy pitää huolta ja seurata kulumia.

        Comment

        Working...
        X