Äänestä päätellen toinen takajousi luovutti ja napsahti kuuluvasti poikki kesken ajon. Ilmeisesti ihan alkupäästä, kun rauhalliseen perusajoon ei tunnu olevan vaikutusta.
Nyt on kaivettu netistä infoa takajousien uusimisesta ja näyttää siltä, että perinteisillä ulkopuolisella jousenpuristimilla ei pärjää, vaan hommaan tarvitaan lautaspuristin ja kiristys tehdään alhaalta keskeltä. Aiheen kanssa painineille tai muuten asiasta perillä oleville kysymyksenä, onko hommassa jotain muuta erityistä huomioitavaa? Joissain ohjeissa löysättiin apurungon pultteja ym. mutta moinen hiukan ujostuttaa.
Tuossa alla linkki Bilteman jousenpuristimelle, jossa mainitaan maaginen kirjainyhdistelmä VAG, eli selviääkö tällä?
Tarkoitus on vaihtaa mahdollisimman lähellä originaalitasoa olevat jouset tilalle, joten niistäkin vinkit ovat tervetulleita. Kulkupeli on 2013 A6 4G2 / C7 2.0 TDI 177 hv sedan
Nyt on kaivettu netistä infoa takajousien uusimisesta ja näyttää siltä, että perinteisillä ulkopuolisella jousenpuristimilla ei pärjää, vaan hommaan tarvitaan lautaspuristin ja kiristys tehdään alhaalta keskeltä. Aiheen kanssa painineille tai muuten asiasta perillä oleville kysymyksenä, onko hommassa jotain muuta erityistä huomioitavaa? Joissain ohjeissa löysättiin apurungon pultteja ym. mutta moinen hiukan ujostuttaa.
Tuossa alla linkki Bilteman jousenpuristimelle, jossa mainitaan maaginen kirjainyhdistelmä VAG, eli selviääkö tällä?
Tarkoitus on vaihtaa mahdollisimman lähellä originaalitasoa olevat jouset tilalle, joten niistäkin vinkit ovat tervetulleita. Kulkupeli on 2013 A6 4G2 / C7 2.0 TDI 177 hv sedan
Comment