Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mistä tämän maskin voi ostaa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • mistä tämän maskin voi ostaa?

    http://www.streettuningcar.net/shop.php?vaata=1423
    Elikäs mistä saisin ostettua tommoisen maskin kun en itse löydä sitä mistään.Tarkoitus on siis ostaa profiilin autoon mielellään maski missä on kiiltävät rinkulat ja audin oma "sportti" merkki.

    #2
    Mastonin mattamustaa saa kaupasta.

    Arvaatko mitä mieltä useimmat täällä ovat S4-merkin liimaamisesta 2.6:een? :)

    Comment


      #3
      No sehän on tuninkia :)

      Comment


      • #4
        Juu kiitos että teiltä löyty niin hirveästi intoa/aikaa etsiä kysymyksiä johon voi heittää pienet herjat kun ei osaa kuitenkaan vastata siihen mitä kysytin.Mut miuta ei hirveämmin kiinnosta mitä joku "herra 47" on mieltä minun omasta autosta!jos minä olen itse autoni maksanut niin en myöskään tarvitse kenenkään lupaa siihen että voin tehdä mitä haluan!!! Eli jos joku osaa nyt vastata alkuperäiseen kysymykseen niin kiitos jo valmiksi!

        Comment


          #5
          No eikös noita saa merkkiliikkeistä?

          Saahan noita ässämerkkejä liimailla vaikka fiiattiin, ei sitä kukaan kiellä. Mutta aika varmasti sille nauretaan, täällä ja kaupungilla :)

          Comment


          • #6
            No siitä en tiedä nauretaanko kaupungilla, keskimäärin ihmisten autotietämys on varsin rajallinen.
            Mutta täällä ainakin.

            Ei siinä tavallaan mitään vikaa ole,mutta kun se ei vaan kuulu sinne niin ei kuulu. Ässät ässinä, vaparit vapareina ja nakut nakuina.
            Varsin tyylikäs on sen sijaan uudemmissa A4:ssä se pitkulainen S-Line merkki, eikös se yleensä/aina ole quattrokin?
            Viimeksi muokannut kontio; 23.12.2007, 13:48. Perustelu: kirjotusvihreet

            Comment


              #7
              Tuolla jotain käytettyjä: http://www.tonyscarstyling.com/cms/i...?page=kaytetyt
              Completosilla näyttäisi myös jotain löytyvän, eli etsivä löytää.

              Ja ota vähän rauhallisemmin. Veljet porkkis ja okkim halusivat hienovaraisesti vihjaista, että S-merkin lisääminen profiilisi autoon ei suinkaan lisää riiiispektiä, käy helposti toisin päin... Kukaan ei sitä kiellä, ettetkö saisi omaasi tehdä mitä haluat. Osta sitten kerralla RS-merkit, mitä tuota pelkkään ässään tyytymään.

              Comment


              • #8
                Juu myönnettäköön että oli ehkä hiukan hölmö ajatus mutta itse olen sen verran uusi näissä audi asioissa että en tiennyt että kyseinen logo on vain S-mallin logo.Itse luulin että se on kaikissa vähänkin tehokkaimmissa audeissa.olen yrittänyt etsiä yleisesti jonkin muun laista maskia mutta ei tunnu olevan.Täytynee käydä vielä katselemassa.Ymmärtääkseni siinä ekaviestin linkissä siis auto on ässäläinen mut miten siinä kuitenkin myydään puskuria normi satkuun?tietääksenihän ässäläisessä on pulleammat kaaret eli luulisi että päädyt eivät puskimessa olisi samat?
                Viimeksi muokannut Teemu.h; 23.12.2007, 14:59.

                Comment


                  #9
                  no vastataan nyt alkuperäiseen kysymykseen...
                  Maski on orggismaski maalattuna mustaksi. /S4/ merkkejä ei myydä enää uutena tuon ikäluokan vehkeeseen, uudemman S4 merkin saa kyllä.

                  Comment


                    #10
                    Sopiikos B5-korisen merkki C4:n keulalle?

                    Comment


                      #11
                      Sitä vähän tuossa ylempänä tarkotin, että sopii...

                      näyttää tältä

                      Comment


                      • #12
                        Eiköhän toi merkkien liimailu ole vähän: äly hoi, älä jätä. Jos mä liimaan hevoskärryn perään AMG: logon, ei muija tajua siinä mitään ihmeellistä.Ne, jotka tietää, nauraa, jotka eivät: ei niitä kiinnosta, joten aika turhaa touhua. Mutta voihan sitä laittaa vaikka Thunderbird 1.

                        Comment


                          #13
                          voi heittää pienet herjat kun ei osaa kuitenkaan vastata siihen mitä kysytin
                          Huomasitkos, että osasin? Nimittäin tuohan on maalattu orkkismaski kuten jyppe sanoo myöhemmin aivan suoraan. Oletin kyllä että ymmärtäisit.
                          Osaan kyllä vastata aika helvetin moneen muuhunkin asiaan, joka liittyy autoosi.

                          Comment


                          • #14
                            asiaan liittymätöntä: mitkä nuo jypen ex-ässän vanteet ovat merkiltään ja kooltaan?

                            Comment


                              #15
                              OT: RH AW Crossline 8,5"x19" et35, kumit 235/35

                              Comment


                                #16
                                Alkuperäinen kirjoittaja Jyppe Näytä viesti
                                Sitä vähän tuossa ylempänä tarkotin, että sopii...

                                näyttää tältä
                                On se musta auto vaan niiiiiin nätti puhtaana.

                                Comment


                                • #17
                                  Ei yleensä eikä varsinkaan aina. B7:aa on myyty varmaan jo enemmän s-line ulkopaketilla kuin ilman.
                                  Okei.Nytpä tiedän tämänkin...
                                  Yleensä pistänyt kun on pistänyt tuo S-line lätkä maskissa silmään,takana on ollut Quattro ja olen vetänyt jonkin yhteyden edessä s-line=takana Q...

                                  Comment


                                    #18
                                    jyppe. onko noi etuvalot ja vilkut tummennetut. sopii kyllä tosi hyvin. mistähän tommosia saa ja onko lailliset

                                    Comment


                                      #19
                                      Ebayssä on noita tummia vilkkuja ja umpioita näkynyt urssiin.

                                      edit. Joutuu vaan modaamaan A6:n valoja ensin urssiin sopiviksi, esim umpio:
                                      http://cgi.ebay.de/SCHWARZE-DE-SCHEI...QQcmdZViewItem

                                      Vilkut:
                                      http://cgi.ebay.de/PAAR-SCHWARZE-GRA...QQcmdZViewItem
                                      Viimeksi muokannut quattro20v; 28.12.2007, 12:37.

                                      Comment


                                        #20
                                        Juu, tummia vilkkuja saa ebaystä, itselläkin moiset. Etuvaloista taas saa vaikka itse sutata tuota kromia piiloon, ei vaan saa päästä yhtään kaukovalon heijastimen puolelle, eikä tietystikkään projektorin linsseille ;)

                                        Comment


                                          #21
                                          jyppe. onko noi etuvalot ja vilkut tummennetut. sopii kyllä tosi hyvin. mistähän tommosia saa ja onko lailliset
                                          Tuosta valojutusta voi lukea täältä

                                          ja on ne lailliset.

                                          umpiot tosiaan saa rakenneltua A6 ja 100 C4:n umpioista ja vilkut oli aivan ostokamaa.
                                          vilkut
                                          umpiot
                                          noilla pärjää jos haluaa samanlaiset valot, kuin minun exässä.

                                          Comment


                                          • #22
                                            ...hmmmm...kyllä nyt alko nolottamhan kun tuossa pari kuukautta sitten ostamassani A6:ssa on peräluukussa S6-merkki...puolustukseksi sanottakhon, että
                                            a) en ole sitä sinne itte laittanu
                                            b) vasta nyt tiiän että mitäs se tarkottaa ;)

                                            Comment

                                            Working...
                                            X