Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Xenonit b6 xenon+ pitkiin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Beiza: Onko niissä siis se "philips" tarralla tjms?

    Comment


      #32
      D2S:ssä oli ainakin aivan painettu samat tekstit kuin vanhassa aidossa Philipsissä. Painatuksen väri oli hieman eri, ja muistaakseni fontin koko. Kieltämättä hieman pisti epäilyttämään. Onko faktaa etteivät Meronetin myymät ole aidot Philipsit?

      Comment


      • #33
        Alkuperäinen kirjoittaja Milou Näytä viesti
        Tuli viime viikonloppuna asennettua H7 xenon setti lyhyisiin valoihin. Asennus oli helppoa ja valot toimivat hienosti, paitsi kun virrat kääntää päälle valot syttyvät normaalisti, mutta kun auton käynnistää – niin valot sammuvat käynnistyksen aikana eivätkä jää palamaan. Kun käyttää valoja parkkiasennossa ja takaisin niin valot toimivat taas normaalisti. Mikähän aiheuttaa tämän? Kun polttaa valoja pidempään noin 7 sek. ennen käynnistystä niin jäävät palamaan käynnistyksenkin jälkeen ilman tuota valokytkimen kääntelyä.
        Mulla on muuten aivan täysin sama ongelma. Onko jollain lääkettä tähän? Ikävää, kun autoa käynnistäessä joutuu odottelemaan kuin vanhassa dieselissä ikään.

        Comment


        • #34
          Kirkkaammat parkit, onko laillista?

          Molemmat etuparkit pimeänä -03 B6:sta ja odottelen kesälomaa ja kerään rohkeutta ryhtyä vaihtohommiin. On aika ahtaassa paikassa.

          Uudemmissa A4:sissa olen nähnyt normaalia kirkkaampia parkkeja, joita käytetään huomiovaloina ilmeisesti Xenoneita säästääkseen. Tuntuu turhalta polttaa Xenonia kesäpäivänä kaupunkiajossa ja mietin voisiko vaihtaa kirkkaammat parkit ja ajella niillä valoisan ajan. Katsastusmies ei taida pitää ajatuksesta?

          Comment


            #35
            Uudemmissa on huomiovalo leimat, jolloin pelkästään ne päällä voi päiväsaikaan ajella, illalla sitten oikeat valot syttyy, ja ledit menevät himmeämmäksi.

            Comment


              #36
              Alkuperäinen kirjoittaja Launiainen
              Molemmat etuparkit pimeänä -03 B6:sta ja odottelen kesälomaa ja kerään rohkeutta ryhtyä vaihtohommiin. On aika ahtaassa paikassa.
              Muutamassa minuutissa otat käteen koko umpion. Turha alkaa taistelenaan niitä sinne väliin.

              Comment


                #37
                Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                Muutamassa minuutissa otat käteen koko umpion. Turha alkaa taistelenaan niitä sinne väliin.
                A4modsista löytyy hyvät ohjeet ajovalojen irroitukseen... Huomaa sieltä myös video miten irroittaa se liitin, itsellä meni ainakin sen kanssa eniten aikaa ennenkuin löysin tuon videopätkän.

                Comment


                • #38
                  Kiitti vinkeistä, harkitsen umpioiden irrotusta.
                  Palstalla on asiassa kahdenlaista mielipidettä, osa on vahvasti sitä mieltä että takaa johdosta vetäisemällä pienillä käsillä poltin ulos ja vaihtoon. Osa irrottaisi umpion. Ainakin mulla tila näyttää niin ahtaalta että kädet ei taida mahtua, liekö 6-kone liian pitkä konepellin alle?

                  Comment


                  • #39
                    Umpiot kannattee irroittaa, mutta älä irroita niitä umpion takaruuveja kokonaan.

                    Comment


                      #40
                      Umpiot kannattee irroittaa, mutta älä irroita niitä umpion takaruuveja kokonaan.
                      Siellä takakiinnikkeissä on hahlot, mistä umpio pääsee liukumaan pois. Siis löysäät vain.

                      Comment


                        #41
                        Mitäs polttimoa kannatta B7 orkkis bi-xenoneihin vaihtaa kun toinen alko vilkkuu?

                        Toinen on kai alkuvuodesta vaihdettu

                        Comment


                        • #42
                          Sain viimein aikaiseksi asentaa xenonsarjan vastus/relelisukkeilla. Toimii ja häikäisee päivälläkin, mutta asennus oli silti melkoista nysväämistä. Lisäksi usein hajoavien parkkien vaihtaminen vaikeutuu entisestään. On kyllä melkoisen rasittava ominaisuss. Profiilin Golffista parkin vaihtaa alle minuutissa ilman työkaluja, mutta audissa menee puoli tuntia ja pitää olla oikeat välineet.

                          Katsastusmies ei eilen tosin palanutta parkkia huomannut, vaikka ajotietokoneessakin oli herja. Muutenkin ei pissapoikaa, pyyhkijöitä, tööttiä ym katsottu.

                          Comment


                            #43
                            Jos ei irroita umpioita minne olette laittaneet balastit kiinni? Oisko jollain Vag-comia lähellä Oulaista, joka vois koodata pientä korvausta vastaan sen maa asetuksen eriksi?

                            Comment


                              #44
                              Puolen tunnin homma irroittaa ne umpiot, laittaa ne ballastit umpioiden alle oem ballastien paikalle (jos sopii)+ johdot ja polttimot. Lisänä ei ole kädet verillä.

                              Juuri tein katsastuksen takia.

                              Comment


                                #45
                                Tarviiko 1,8 koneessa irroittaa umpioita irroittaessa ilmanoton osia muutaku se haitariosa?
                                Viimeksi muokannut BcV; 4.12.2008, 14:30.

                                Comment


                                  #46
                                  "Jos valoautomaatikan haluaa pois, se onnistuu koodamalla "auto" muuksi kuin Pohjoismaalaiseksi. Taisi olla ryhmä 09, funktio 07. Viimeisen numeron kun vaihtaa 2 -> 1 niin a'vot."

                                  Onko tuolla toimenpiteellä muihin ominaisuuksiin vaikutusta kuin valojen syttymiseen?

                                  Comment


                                    #47
                                    Alkuperäinen kirjoittaja BcV Näytä viesti
                                    "Jos valoautomaatikan haluaa pois, se onnistuu koodamalla "auto" muuksi kuin Pohjoismaalaiseksi. Taisi olla ryhmä 09, funktio 07. Viimeisen numeron kun vaihtaa 2 -> 1 niin a'vot."

                                    Onko tuolla toimenpiteellä muihin ominaisuuksiin vaikutusta kuin valojen syttymiseen?
                                    Miksi koodata muuksi kuin pohjoismaiseksi? Valoja voi kyllä säätää ihan suoraankin - tuskin kukaan vaikkapa jenkkivaloja autoonsa haluaa :).

                                    Muuten sama ohje, mutta muutetaan toiseksi viimeistä bittiä: 1->0 halogeeneille ja 2->3 orkkis-xenoneille. http://en.openobd.org/audi/a4_8e.htm#09 auttaa.

                                    Comment


                                      #48
                                      Joo tuo on varmaan parempi keino. Kiitos! Paikalliselle marmorille pääs ilman ajan varausta, tommosen homman tekevät 10-20 eurolla.

                                      Comment


                                        #49
                                        Alkuperäinen kirjoittaja BcV Näytä viesti
                                        Joo tuo on varmaan parempi keino. Kiitos! Paikalliselle marmorille pääs ilman ajan varausta, tommosen homman tekevät 10-20 eurolla.
                                        Eipä kestä. Paikallinen Audiharrastaja tekisi homman kahvin tarjoamalla:).

                                        Comment


                                          #50
                                          Joo, harvassa vaan harrastajat.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X