Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 Isommat takajarrut?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Alkuperäinen kirjoittaja mikse Näytä viesti
    löytyykö noita s4 b6 levyjä uritettuina miltään valmistajalta kohtuuhintaan? Zimmermannilta löytyy rei'itettyjä mutta uritettuja ei ole tullut vastaan.
    ebc gd1422 / usr1422.

Oletuksena takalevy siis.

Comment

Onkos kukaan testannut että käykö A8/S8:n 310x22mm levyt Risan satuloiden ja kannakkeiden kaveriksi?

Comment

Onkos kellään mittakuvaa tuosta kannakkeesta B6 S4 levyille käypäsestä, vai pitääkö itse protoilla?

Comment

Löytyykö noita S4 B6 levyjä uritettuina miltään valmistajalta kohtuuhintaan? Zimmermannilta löytyy rei'itettyjä mutta uritettuja ei ole tullut vastaan
          Vähän ehkä myöhässä tämä tieto kysyjälle, mutta Stoptechiltä löytyy ainakin B6 levyjä uritettuna.
          Tuosta hieman hintaluokkaa:
          http://shop.achtuning.com/B6-S4-OE-Sized-Brakes.aspx
          Suomen hinta on aika linjassa nuo dollarit muutettuna suoraan euroiksi.
          Suomen virallinen Maahantuoja on JDM Factory, on mun naapurissa.

Comment

Onko kukaan jarrupäivityksissään miettinyt ABS:n uudelleen koodaamista uudelle jarrusetupille? Tuli tuolla brittifoorumilla vaan vastaan tällainen threadi: http://audisrs.com/about6058.html

Eli esimerkiksi, kun mulle tuli B6 S4 setuppi ympäriinsä (pl. takasatulat), niin pitäisikö siitä nyt kertoa myös jarrujen älyllekin vai onko tuo ihan huttua, mitä tuolla joristaan?

Comment

Itse en koodannut, eikä ollut mitään ongelmia. Vaihdoin ensin eteen RS4 jarrut, ja sitten myöhemmin taakse.

Comment

Mikolla on/oli prefacelift, joka ei ole edes koodattavissa.
                Olen aika skeptinen, että tuossa uudemmassakaan ESP versiossa, koodaus vaikuttaisi normaaliin jarrutukseen mitenkään. Olettaisin, että koodauksella on vaikutusta vasta kun ABS/ESP puuttuu peliin.

Comment

Säätääkö tuo ABS/ESP jarrubalanssia etu- ja taka-akselin välillä?

Comment

Niin tuolla keskusteluissa väitetään, mutta faktaa ei ole.
                    Kovassa jarrutuksessa ainakin vaikuttaa, kun ABS/ESP tarttuu kiinni, mutta mun on ainakin vaikea uskoa, että siellä on jatkuva säätö. En kuitenkaan sano mahdottomaksi.

Comment

Onko noitten 300x22 levyjen kanssa kukaan laittanu isompia jarrukilpiä? Käykö sinne S4 B6 kilvet? On omaan silmään vähä tökerön näköinen yhdistelmä kun on 254mm levylle tarkotettu kilpi ja 300mm levy.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
                        Onko noitten 300x22 levyjen kanssa kukaan laittanu isompia jarrukilpiä? Käykö sinne S4 B6 kilvet? On omaan silmään vähä tökerön näköinen yhdistelmä kun on 254mm levylle tarkotettu kilpi ja 300mm levy.
                        Rs4 jarrukilvet varmaankin käyvät, pienellä modilla jos ei muuten.

Comment

Working...
                        X