Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Poikkituki B8/B8.5 koristen iskaritornien väliin
Collapse
X
-
Minulla on tammoinen , periaatteessa simppelihan tuommoinen on tehda jos on metallipaja ja kamppeet tyostamiseen.Out of Stock Looking to reduce chassis flex in your B8/B8.5 Audi? The Canyon Run Front Strut Tower Brace is proven to reduce chassis flex and in return gives a more responsive steering wheel and improves suspension feel. Canyon Run products are developed and manufactured in the USA. All orders ship from Eurozone Tuning
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viestiJäsen Alpi on tukea nyt värkkäämässä. Laitan lisäinfoa kun asia on edennyt valmiimmaksi ensimmäisestä sovituksesta.
Ajatus tämän ”korin jäykistimen” teettämiseksi tuli ameriikan joen foorumilta, jossa modia on kovasti kehuttu, eikä vähiten halpuutensa vuoksi :). Ohjattavuus on minunkin mielestä nyt parempi.
Comment
-
Samanlaisia fiiliksia oli minullakin, kun poikkituen asensin. Tokikaan en ole rataa ajanut, mutta oman amatoorimielipiteen mukaan ohjaus tuli tiukemmaksi ja parhaiten eron huomasi siita, kun ajaa hidastetoyssyjen yli kulmittain, niin keula ei jousta enaa niin paljoa ja nitinat ja natinat vaheni olemattomiin.
Olkoon vaan ameriikan joen kaarmeoljya, mutta kylla mina suosittelen B8/B8.5-korisiin tuota jaykisterautaa. Suorastaan ihme, ettei oikein mikaan isompi valmistaja ole lahtenyt tekemaan naita. Markkinaa olisi ja paljon.Viimeksi muokannut +RISU; 25.6.2020, 18:19.
Comment
-
Tämä taisikin tulla vähän järeemmästä teräksestä putkilaserilla leikattuna, sanoithan sen teräksen mutten tietenkään muista.
Mode voi irroittaa B8/B8.5 poikkitukikeskustelun omaksi ketjukseen jos harhautui liian pitkälle. Luulen että tästä keskustelu jatkuu ainakin jonkin verran, voisin vaikka laittaa kuvatuksia kun kalikka on pulveroitu.
Comment
-
S420MH hienoraeteräs on tuo laatu, ja niitä tuli nyt muutaman kappaleen protoerä valmistettua. Amerikan malli oli samalla seinämävahvuudella olevaa alumiinia, joten tämä on tosiaan astetta rajumpi. Jos näitä nyt tulee jatkossa vielä tehtyä, niin voisi ajatellä materiaaliksi ruostumatontakin.
Comment
-
Täältäkin kiitokset alpille.
Ohjaus tuntuu aavistuksen herkemmältä normaalissakin ajossa.
Ehdin ottaa vasta yhden kurvin dynaamisemmin, mutta haluaisin väittää että ratti tuntuu jo enemmän kuin aavistuksen paremmalta.
Asennus aika vaivatonta, helpottaa suuresti jos löytyy kapea ja syvä 13 mm hylsy.
Comment
-
B8/8.5 koristen etuapurungon ristituen vahvistaminen on modeja jolla myös yritetään vähentää korin fleksaamista. Tavallisesti hitsataan lisärautaa ristitukeen.
Etuapurungon rakennetta tutkittaessa tuli ajatus että kori/apurunko saattaisi hyötyä yhdestä poikkituesta eniten jos sen sijoittaisi mahdollisimman taakse. Helpoin olisi pultata takimmaisten kiinnikkeiden alle, joka on suurin piirtein samoilla kohdilla mihin taempi alatukivarsi kiinnittyy apurunkoon.
Jäsen Alpi otti kysyttäessä homman suunniteltavaksi ja valmistettavaksi. Kesän ratapäivät näyttää vaikuttaako muutenkin kuin kuskin korvien väliin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiTässä myös yksi tapa B8 prefaceliftin ristituen jäykistykseen. 30x15x2 mm suorakaideputket vahvikkeeksi, ja pulverimaali päälle.
Ohjaus tuntuu kyllä napakalle ja responsiiviselle, autossa myös ylätolppien poikkituki alpi, 034 ylätukivarret ja vähän enemmän camberia. Näiden kaikkien muutosten jälkeen auto tuntuu kyllä kääntyvän kivasti mutkiin ja ohjaustuntuma on tarkka tälläiseksi perheautoksi. Katsotaan kesän aikana tuntuuko muutokset radalla.
Comment
-
Vieläkö näitä moottorin yläpuolisia on laiteltu? Lisäkokemuksia? Alpin paja vielä toiminnassa näiden suhteen?
Comment
Comment