Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auton turvallisuuden parantaminen (kaaret, vyöt yms.) sekä kuljettajan varusteet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Eihän penkin valmistaja tiedä missä kohtaa kuljettajan hartiat on reikiin nähden. Eriasia jos mittatilauspenkit omistaa.

Comment

No tämän penkin valmistaja on antanut haarukan asteista, missä kulmassa vyöt saa olla takana kiinni eli milloin penkin rakenne kestää sen puristavan kuorman. Toki ei saa olla metriheikki reikiin nähden mutta tuo puserrus eli selkärangan kasaan meneminen on speksattu penkeissä.

Monessa muussa ei kulmaa juuri ns saisi olla, toki liian pieni penkki on yhtä huono, oli speksit tai ei.
      Viimeksi muokannut vayne; 4.11.2019, 07:13.

Comment

Ihmisen solisluiden rakenne antaa periksi ennen pankkiä.

Comment

Okei, no niin se varmaan sitten menee.

Comment

Erikoinen on kyllä speksaus kerta noin vyöt on voinuna olla. Mulla ei kyllä ole tuollaista vastaan tullut ennen. Onko se tuo sivuttainen kiinnityskin viel spekseissä?

Comment

Niin kuin miten erikoinen speksaus siis ?

Recaron Pole Position määrittää takakulman vyöliitoksille ja siinä siis penkin puristuksen kesto kyseessä. Ei kai tuossa mitään muuta ihmeellistä ole ? Toki nyt tulee melko suoraan se noilla kaarilla.

Recarojen sivukiinnittykset on juu, kun osuvat kohdalleen kerrallaan noihin penkkeihin. Helppo asentaa.

Comment

Sillä tavalla erikoinen että on suoraan alas ja viel sivulle tuo vöiden kiinnitys. Ja en nyt penkin kiinnityksistä puhunut.

​​​​​​Suurimmkasi osaksi puhutaan 0-20° kulmasta vaakasuorasta taaksepäin. Ja tämä tulee vöiden valmistajalta ei penkki valmistajalta.

https://www.schroth.com/en/segments/...-2_2019-04.pdf

Comment

Missä on suoraan alas kiinnitys tai sivulle ? Ei ainakaan mulla. Kuvassa vyöt on irrotettu pois tieltä, siksi roikkuu suoraan alas.

Btw tuolla linkissä lukee myös Pole Position max kulma noilla vöillä.
                  Viimeksi muokannut vayne; 4.11.2019, 09:28.

Comment

Btw asia olisi selvinnyt heti kun olisit sanonut että ne vyöt on irti, eikä tuossa kardaani tunnelissa kiinni.

Comment

Heh! juu ja kaarista mä tässä olen puhunut muutenkin :)

Ja 45 astetta on tuolla liitteessä max vyökulma recarolla, jos joku tarvii tiedon.

Comment

Working...
                      X