Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UFOjen hp2 päivitys vakio ufo/s4 tolppiin.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • UFOjen hp2 päivitys vakio ufo/s4 tolppiin.

    Otin juuri hieman selvää asiasta potentiaaliselle ostajalle mun s6+ jarruihin. Joten ajattelin laittaa linkin esiin tännekin kun se voiis olla kiinostava muillekin. S6 tolpat kun maksaa 500e kpl uutena..

    http://www.audiv8.com/forum/showthre...b=5&o=&fpart=1

    klikkaa "attachment" sanaa vastauksissa niin saat kuvia esiin. Jos et löydä sitä mä voin linkata ne tännekin kun ehdin.

    "Hierfür habe ich 2 Ufofederbeine vorbereitet: Radnaben im Außendurchmesser auf Scheibentopfgröße abdrehen, den oberen Halter des Ufosattels abgeflext und die übrigen 2 Bohrungen auf M14 aufgebohrt (Gewinde sind im Sattel), natürlich neue Radlager, außerdem mußte ich die Planfläche der Sattelhalter 3mm abfräsen lassen. Angebaut, Bremsschläuche befestigt und fertig."

    Lyhyesti. Ufotolpien kanssa pitää tehdä seutaavat muutokset:

    1. ufo jarrunavat täytyy sorvata samaan kokoon kun hp2 hatut. (Voin ottaa mitat jos joku haluaa)
    2. Ylin kiinnike mihin satula kiinnitetään poistetaan ja toisten kahden kiinikkeen pultinreiät suurennetaan M14 kokoon. Kierteet ovat satulassa eli pelkkä poraus riittää.
    3. tietysti uudet pyöränlaakerit ja jarruputket.
    4. ja nyt suomen kielen sanavarasto menee tiukoille...eli jarrusatuloiden vastinpinnasta, eli mihin satulat kiinnitetaään, pitää poistaa 3mm materiaalia (saadakseen oikea offsetti)

    ja valmis ollaan.

    Minulla on ylimääräiset ilmaiset ufo tolpat millä voi harjoitella,.... jos ostatte mun s6+ jarrut. :-)

    http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...&highlight=hp2

    eli täsmälleen samat jarrut missä tässä artikkelissä on kyse.

    en ota vastuuta artiikkelin oikeudelisuudessa bla bla bla...

    #2
    Tuon muutoksen tehneenä pystyn toteamaan todenperäisyyden.
    Paitsi kierteet eivät ole satulassa vaan tolpissa.

    Comment

    Working...
    X