Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

bbs lemans ja brembot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• bbs lemans ja brembot

Mites on, kellään kokemusta tai arvauksia mahtuuko 8,5x18 et30 lemansit(127) noiden pikkubrembojen päälle kun levy on audin s4 345/30 ja auto on b6. Ainakin bbs:n mukaan tuo malli menee rs6:een mutta siinä levy ehkä sisempänä ja satula solakampi?

Ainakin 7.5x17 et 35 BBS RX menee hyvin, levy B6 312x25.

Muistaakseni levyissä on sen verran offsettiä että pitäis menne vanne kuin vanne, ehkä?

http://kotisivu.dnainternet.net/esae...n/etuvanne.jpg
    http://kotisivu.dnainternet.net/esae...rrut%20etu.jpg

Comment

Ei ole ihan joka vanne menny, mut laitan ällämmät tilaukseen jokatapaukses.Jos ei mee niin joutunee laittaa jarrut uusiks.

Comment

Oiva valinta vanteistukseksi. Toivotaan, että jarrutkin mahtuu sisään.
        Mistä kautta ajattelit "lemmarit" hommata?

Comment

Mulla on edessä LM145 ja takana LM146 malli. Eli 8.5x18 ET25 ja 9.5x18 ET30. Oon suunnitellut tuota ECS Stage 5 -kittiä Cayennen satuloilla omaan kotteroon. Tulostin jo sovitusmallinkin ecs tuningin sivuilta, yritän muistaa napata mukaan ja käydä kokeilemassa tallilla sopivuutta. Ehkä siitäkin jotain suuntaa saisi.

Comment

Eikö Lemansit ole melko samanmalliset mitä Rial Daytona Racet? Omissa oli myös ET 30.

Mulla piti Movittien kanssa olla 10mm speiserit. Orkkis 17" vanteet mahtuu hyvin ilman.

Comment

Töistä ajattelin tilata ku oon alan liikkees hommis. Et 30 on kyl ihan maksimi mitä voi laittaa jo ihan auton mataluuden kannalta vaikka kaaret on valssattu. Pitää toivoo et menee..Teemu, muistakko suurinpiirtein eroa leveydes noille satuloille.

Comment

Mulla oli 328 levy ja brembon isompi satula ja 18x8.5 bbs ch et 35 ja kyllä mulla hyvin mahtui.(tällä hetkellä satulat tallissa odottamassa uusia levijä 400e kpl)

Comment

Kyl sinne Tero menee pienemmälläkin ET:llä ne vanteet, mulla oli tossa avantissa 9x18" ET32 edessä ja takana 9,5x18" ET36 ja hyvin mahtu... Kumeina mulla oli tosin hieman venytetyt, eli 225/40 Falkenit.

Comment

Ei mitään saumaa noilla omilla vanteilla istuttaa ECS Stage 5 -kittiä tuohon autoon. Vaatii ainakin ne 10mm spacerit. Pitää kattoa kapeampia satuloita josko löytyis.

Comment

Tero, jos haluat jotain mittoja noista LM:stä niin mittaus onnistuu kyllä...

Comment

Teemu, muistakko suurinpiirtein eroa leveydes noille satuloille
                        On noi big-redit vähän leveämmät, mut en osaa sanoa yhtään että paljonko.

Mittailin et orkkisvanteilla jää 15mm satulan ja puolan väliin ja Rialeilla piti olla 10mm speiseri, eli Rialeissa ois sitte puolat n. 25mm sisempänä. Kummassakin ET n. 30.

Rialilta kysyin silloin vanteita ostaessa, et mahtuuko noi vanteet noitten jarrujen kanssa ja sanoivat että mahtuu, mut ei tosiaan mahtunut. Ja mulla ei mahtunu ees takapäässä noi 9.5" vanteet vaikka siellä on orkkisjarrut.

Comment

Paljonko olette Lemansseista maksaneet?

Comment

Tulee virallisen maahantuojan kautta ja pala karvan alle tonnin, lähti tilaus tänää ja 2-3eta :(
                            Ebaystä sitten sais johki 2500e.
                            Jyppe, jos vittit mitata vanteen kiinnitystasolta sinne puoliin kuinka monta senttiä jää?Onko se tasanen puolien takaosasta?Tai laita kuvaa

Comment

Yksityiseltä ulkomailta ostettuna jäi uudelle setille hintaa ~1200 euroa. Eli 2x 8.5*18 ja 2x 9.5*18. Suomen hinnoilla saisivat kyllä jäädä kauppaan :)

Comment

reilulla centin marginaalilla meni,hienoa!

Comment

kappas, aivan on päässyt unhohtumaan, sori

Comment

Sudet oli noi vanteet. Kierot kuin mitkä! on kyl jaappanin bbs:n pojilla ollut silmät kierossa:) ihme jos nuo on laadunvalvonnan läpäisseet. Toivottavasti tulee uudet nopeammin kuin edelliset, niin saa heti keväällä alle.

Comment

Working...
                                    X