Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 säädettävä alustasarja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4 säädettävä alustasarja

Pitäs ensi kesäksi hommata madallusta tuohon raktoriin ja aattelin laittaa säädettävän pelkkien jousien sijasta. Onko kellään kokemusta tuosta esim. kitupiikissä myötävistä AP tai Premium sarjoista jotka ovat hieman huokeampia hinnaltaan kuin esim. Koni, FK, H&R tai KW.

Taitaa olla niin että tässä tapauksessa ei kannattas muutaman satasen säästön takia laittaa alle mitään halppissarjaa jonka jälkeen auto on kuin keitetty makaroni, mutta kysympähän nyt kuitenkin josko jollain ois jotain positiivista noista halppissarjoista.

enpä ainakaan kitupiikistä suosittelis tilaamaan mitään vaikka halpoja ovatkin. Itse tilasin kesällä sieltä tavaraa jota ei ole vieläkään tullut. Kuluttajaasiamiehen kautta niitä nyt metsästän ja sielläkin sanottiin että en ole todellakaan ainut...

Comment

Itse tilasin tuolta: www.jom.de. Olen ollut tyytyväinen, korkeussäädettävä ja makso koti ovelle tuotuna alle 350 euroa. Tuli parissa viikossa. Asun Kajaanissa, jos kiinnostaa nähdä alusta paikoillaan niin laita vaikka privaa.

Comment

itse tilasin aikonaan mankan ja erillissarjat kitupiikistä eikä toimituksessa ollu itella mitään ongelmia. Minkä merkkisiä nuo madallussarjat Kaaleppi on tuolla saksalaisella sivustolla?

Comment

Jom merkkisiä. Säätövaraa ainakin riittämiin. Ei pintakova ja silti mukavan jämäkkä. Mä taas tappelin monta kuukautta kitupiikin kans että sain alustasarjan, eka tuli sellanen missä oli neljät etujouset ja sit menikin noin kaksi kuukautta että tuli oikea. Siis edelliseen autoon. Tuolta Jomin sivulta voi tilata suoraan eikä tarvii maksaa edes etukäteen, sitten vasta kun alusta on suomessa. Postikulut oli noin 20 saksasta kotiovelle. Suomalainen nettifirma tarjosi samaa alustaa kun kyselin hintaan 520 euroa +matkahuoltokulut. Vähän jos välistä ottavat.

Comment

No niimpä tietysti.Pitääpä harkita tuota Jomia.

Comment

Muistaako kukaan tähän hätään että onko A4 B5 malliin tarjolla jotain semmosta säädettävää sarjaa kuten esim: 20-60? Eli miniminä ois tuo 20mm. Aika järestään näyttäs olevan nuita 40-75 ynnämuita maannuoliaissarjoja.

Comment

Working...
              X