Kukaan perehtynyt millaisia rakenteita käytetään säädettävissä kallistuksenvakaajissa? Lieneekö sellainen ihan utopiaa, että sais jotenkin takavakaajasta vaijerilla pelaavan säädön esim. käsijarruvivun tienoille kabiiniin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
säädettävä kallistuksenvakaaja?
Collapse
X
-
Säädettävässä on vakaajan (vivun) päässä reikiä eri kohdissa, tai siinä on muunlainen säätökiinnityskohta tukivarteen.
Tuskin tuollaista vaijeriviritystä on missään, eihän sitä tarvii jatkuvasti pystyä säätämään.
Edit: niin no joo kilpa-autoissa tuossa on järkeä...Viimeksi muokannut okkim; 26.10.2007, 21:15.
Comment
-
Noh onhan noita kabiinista säädettäviä toteutettu jo ammoisina aikoina. Onnistuu ns veitsivakaajan kanssa suhteellisen helposti jopa. Veitsen asentoa kääntämällä muuttuu jäykkyys. Hitusen hankala selittää, mutta kuvasta selviäisi heti.
Löytyhän sellanen:
http://www.racefabinc.com/images/racers5.jpg
Ja kyllä niitä Mikko on. Kilpa-autoissa.
Comment
Comment