Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Alustan korotus.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Alustan korotus.

Hei.

Nyt pitäisi profiilin mukaista autoa, saada nostettua tuollaiset 3-5cm.

Olisiko missään toisessa audi mallissa vakiona korkeampia jousia, jotka kävisivät suoraan omani alle.

Ei tarvitsisi täten ostaa kallista alusta sarjaa.

Typ44 100:nen quattro on ilmeisesti ollut tilattavissa uutena vakiota korkeammalla alustalla.
    Eli merkkiliikkeestä kannattaisi ainakin kysellä, miten on tilanne muiden quattrojen kanssa.

Comment

Jos ei löydy sopivia valmiina, niin lähetä/vie omat ja alkuperäiset Helsinkiin Vallilan Takomoon, jossa venytys 60 euroa /jousipari (viime vuoden hinta). Juuri mainitsemasi kaltaiset lukemat ovat mahdollisia hoitaa venyttämällä.

Comment

Kiitoksia tiedoista. Venytys kuulostaisi oivalta, jos valmiita ei löydy.

Comment

Tässä vielä muutama tieto asiaan liittyen ja viime vuoden kalenteristani tongittuna: Vallilan Takomo, Arinatie 5 (Helsingin laitamilla, siis ei Vallilassa, nimi viitannee puljun historiaan). Löytyy myös puh. 09-561788 ja ainakin vielä vuosi sitten näistä asioista tiesi ja vastasi henkilö nimeltä Pekka Toivio. Mulle venytettiin UrÄsNelosen jousia 30 mm edestä ja 40 mm takaa. Se oli suurinpiirtein se maksimi mitä suosittelivat, että venyttää kannattaa. Jousen jäykkyys ei kuulemma prosessissa muutu lainkaan.

Comment

Uudet jouset maksaa tuolla Vallilan takomossa tehtynä n. 70e/kpl. Vanhat jouset vaan malliksi ja kertoo miten jäykkyyttä ja/tai pituutta halutaan muuttaa. Itse hommasin reilusti jäykemmät ja n. 5cm korottavat jouset.

Comment

Tuollaista en itse koskaan tullut ajatelleeksi enkä varsinkaan kysyneeksi... hyvä tietää.

Comment

Nyt on jouset hankittu. Taakse on BMW-5 sarjaa tyyppiä E39, ja eteen 530/535i jouset.

Molemmat 23mm pidemmät, ja 1mm paksummat kuin alkuperäiset. Taka jouset ovat vielä halkaisijaltaan 1cm leveämmät, mutta tuon ei pitäisi haitata.

Comment

sori lainaan vähän topiccia. eli olen tilaamassa powerflexin puslia profiilin coupeen niin kysyivät tämmöstä=''kallistuksenvakaajan kiinnikkeen ja korin väliset puslat, onko tangon paksuus 24 vai 25 mm?'' itselläni ei mitn hajua, joten tietääkö muut?

etupään alatukivarret on kai terästä?

Comment

Working...
                  X