Onko vm.1992 s2:sessa etupaloissa varotusvalon johdot?Oon vaan tässä levyjä ja paloja vaihtamassa niin sais kerralla oikeet ja tietäisi täytyykö olla johdon kanssa vai käykö myös ilman? Ihan loppu mulla ainakin levyt on eikä vielä mitkään valot vilku,tosin paloistahan ne varottaa mut kuitenkin.. Oli vaan eka hinta aika härski minkä kuulin,hiukan päälle satkun. Mut sitte löyty jotain ilman johtoja niin 37euroo tai jotain?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2:sen etujarrut?
Collapse
X
-
joo,semmosen käsityksen nyt oon saanu kun oon eri paikkoihin soitellu. Nyt täytyy vaan saada pala käteen ja katsoa minkälainen se on, koska niitä on kuulemma kahta eri mallia. semmosia missä palan keskellä on joku ihme jousi viritelmä ja toisen tunnistaa palan päissä olevista "mokkuloista". Eiköhän se selviä kun renkaan ottaa irti ja hämmästelee paloja. Ei ollu tarvikkeena paljon hintaeroja,toinen sarja 29euroo ja toinen sarja oli 47euroo,ei paha..
Comment
-
toinen sarja 29euroo ja toinen sarja oli 47euroo,ei paha..
Comment
-
Jarruissa säästäminen on tosiaan vähän hölmöä hommaa. Tietysti koskaan ei tiedä, että onko halpa pala huono ja päinvastoin. Tämä ainakin yllätti TM:n jarrupalatestissä, jossa Biltema ei ollutkaan "niin p*ska kuin luulin".
Lucaseilla on päristelly nyt pari kolme settiä ja ei ne tosiaan radalla juuri vakuuta. Mitäs kannattas laittaa ratapalaks?
Comment
-
No niin no,takana tosiaan on ihan tarvikelevyt+palat eikä mitään pahaa sanottavaa,puoli vuotta pyöriny alla ja kulunut tasaisesti. Täytyy nyt katsoa mistä sitten ostaa ja mitä ostaa. Ja tosiaan jos olisin radalle menossa niin kyllä ihan kunnon jarrupäivityksen tekisin,en pelkästään kalliimpia paloja.. Kyllä niin paljon itestäni tykkään:)
Comment
-
Mitähän mahtaa maksaa Ferodot ja löytyisikö jostakin jopa suoraan hyllystä?
Kerran tilattiin Greenin palat ja odoteltiin koko talvi :)
Comment
-
http://www.sarlinraceteam.fi/
Täältä itse tilasin brembon satulaan palat. S2:sen palat maksaa jotain 200? luokkaa.
Comment
Comment