Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Käykö Coupe S2:een Avantin takakallistuksenvakaajan runkokumit..? Ei taida olla samalla osanumerolla mutta meneekö "heittämällä" paikalleen, olis tulossa Powerflexiltä..
Vakaajan paksuus 16mm.
Eipä oo Powerflex:illä käypäsiä tohon.. Meinasin sitten ottaa vain uudet merkkiliikkeestä, mutta eihän nekään käy. On vaan kuulema yksiä kumeja siihen olemassa ja niissä sattui olemaan 12mm reikä, mutta mulla vakaaja on 16mm.
Eli mistä/minkä runkokumit tohon sit käy. Olisko kellään mahdollisesti osanumeroa antaa? Ja miks mulla on sitten 16mm tanko jos on vaan 12mm kumeja saatavilla..?
Auto siis S2 eli quattro.. Ja juurikin tuo osa nro 20. RS2:ssa erilainen kumi mutta koko olisi oikea.. Tai ainakin kokeiltiin tilata Avant RS2:n kumit ja olivat ihan erilaiset..
Kyllä mä taidan kumminki ton paksumman pitää.. ;) Onkohan tohon joskus vaihdettu toi 16mm vakaaja, vai onko tehtaalla jostain syystä työnnetty sitä paksumpaa joihinkin S2:iin? Sais vaan uudet OIKEAT kumit sinne..
Eikös se kuitenkin ole 14mm vakiotakavakaaja S2 coupessa. Ainakin ne kaksi ässän vakaajaa mitä minulla on ovat 14mm. Ja sen takia sinne ei löydy kuin niitä 12mm reiällä olevia puslia/runkokumeksiakaan.
Tosiaan vaikka vakiovakaaja olisikin 14mm, niin aika kumma kun siihen ei edes merkkiliikkeestä saa OIKEAN kokoisia puslia.. Täytyy yrittää kehittää jotain..
Mittasin takavakaajan paksuuden uudestaan auton alla kömpiessä. Raudan paksuus oli noin 14.5mm, rauta+maali noin 15mm. Rauta+maali+alustamassaa(+ruostetta) oli sitten jo se 16mm.
Eikö se halkiollinen kumipusla mitä marmoritiskiltä saa tosiaan taivu sen 15-16mm tangon ympäri?
Mittasin kyllä sellasesta kohtaa missä ei juurikaan ylimääräistä sontaa ollut, eli se on 16mm. Kokeilin sitä "sinne kuuluvaa" kumipuslaa mutta ei toivoakaan että sen saisi sinne mahtumaan, on jo silmissäkin huomattavasti pienempi.. Kai joku on sitten vaihtanut sinne sen paksumman vakaajan jostain ja sitten ei saa sinne sopivia kumeja.. Ei kau auta ku ottaa pora käteen tjsp.
Comment