3-kerta ei voi olla enää sattuma :)
elikkäs lähdetään käsijarrukäännökseen ja luiston alettua höllätään käsijarru ja polkastaan kaasua, että saadaan luisto jatkettua "vedolla".
välittömästi tämän proseduurin jälkeen, jos on tarvetta painaa jarrua ei poljin painu mihinkään. siis jarrupoljin on kuin hitsattuna niveliinsä!!!
n.2 sekunnin jälkeen kun polkimeen on melkein murtanut nilkkansa poljin toimii normaalisti.
epäilen,että ABS paineet muuttuvat jarruputkissa jostain syystä. tai tehostimen alipaine
onko vastaavia??? kellään???
vika ilmenee ainoastaan, jos on ryntäytetty kaasulla tuohon luistoon.
pelkkä käsijarrun käyttö ei aiheuta mainittua jarruhämää.
jarrut ovat muuten A1-kuntoiset
elikkäs lähdetään käsijarrukäännökseen ja luiston alettua höllätään käsijarru ja polkastaan kaasua, että saadaan luisto jatkettua "vedolla".
välittömästi tämän proseduurin jälkeen, jos on tarvetta painaa jarrua ei poljin painu mihinkään. siis jarrupoljin on kuin hitsattuna niveliinsä!!!
n.2 sekunnin jälkeen kun polkimeen on melkein murtanut nilkkansa poljin toimii normaalisti.
epäilen,että ABS paineet muuttuvat jarruputkissa jostain syystä. tai tehostimen alipaine
onko vastaavia??? kellään???
vika ilmenee ainoastaan, jos on ryntäytetty kaasulla tuohon luistoon.
pelkkä käsijarrun käyttö ei aiheuta mainittua jarruhämää.
jarrut ovat muuten A1-kuntoiset
Comment