Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tukivarrenpuslat 100/200/5000 -87

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tukivarrenpuslat 100/200/5000 -87

100 2,3q -87
    Takatukivarren puslat ei tuppaa kestämään kuin kaksikymmentä vuotta, vaan nyt nuo pitää vaihtaa, olen katsastusmiehen kanssa samaa mieltä.

Eli ne sisemmät, mistä tuollaiset saa kannattaako suoraan alkuperäisiä metsästää vai liekkö tuollaisia tarvikkeina??

Kiitollisena jo etukäteen josko kellään on tietämystä.

Saa ainakin saksasta tarvikkeena, Febin tarvike tosin hippasen halvemman näköinen kuin orkkis. Mulla 1kpl Febi:n versiota tarpeettomana, laittele viestiä jos tarvitset.

Comment

Kyllä niitä Suomestakin saa. Taka-alatukivarren taakse sisäpuolelle tulevan ison puslan (tästä oli ilmeisesti kyse) ja saman tukivarren etupäähän tulevat puslat (2 puslaa samassa holkissa) itse hankin tarvikkeena viime kesänä profiilin kulkineeseen. Taisivat olla febi merkkiset, jos en ihan väärin muista.

Jos muitakin puslia taka-alatukivarteen meinaa vaihtaa, niin ko. tukivarren etummaisia puslia on olemassa ainakin kahta eri kokoa. Sitä en osaa sanoa minkä mukaan em. puslien koko (ulkohalkaisija) vaihtuu.

Edit: Etkan mukaan vm -87:ssa taka-alatukivarren etummaiset puslat voivat olla hivenen erillaiset kuin yllä kuvailin.
      Viimeksi muokannut mpp; 17.9.2007, 17:32.

Comment

Working...
      X