Autossa on tänä kesänä ilmennyt hiljaisessa vauhdissa esim. parkkipaikalla käännellessä varsin kovaäänistä kolahtelua. Sormen kun laittaa vas. eturenkaan kylkeen ja kääntelee rattia niin siinä tuntuu selvä klappi.
Vein kärryn huoltoon ajatuksella, että ehkä raidetangon pää on loppu - ei iso homma.
No, soitto tuli: koko höskä on rikki mutta vika ei ole raidetangon päissä vaan itse ohjausvaihteessa. Ja sisäpäässä ei ole mitään vaihdettavaa eli ainoa tapa korjata on uusia koko systeemi. Maksaa kuulemma kokonaisedullisen 950e + työt.
Onko tosiaan näin, että siellä ei sisäpäässä ole mitään vaihdettavaa/säädettävää vaan ainoa ratkaisu on kokonaan uusi raidetanko/ohjausvaihde vaimikäsenyton?
Vein kärryn huoltoon ajatuksella, että ehkä raidetangon pää on loppu - ei iso homma.
No, soitto tuli: koko höskä on rikki mutta vika ei ole raidetangon päissä vaan itse ohjausvaihteessa. Ja sisäpäässä ei ole mitään vaihdettavaa eli ainoa tapa korjata on uusia koko systeemi. Maksaa kuulemma kokonaisedullisen 950e + työt.
Onko tosiaan näin, että siellä ei sisäpäässä ole mitään vaihdettavaa/säädettävää vaan ainoa ratkaisu on kokonaan uusi raidetanko/ohjausvaihde vaimikäsenyton?
Comment