juu eli kaikki alkoi siitä kun
1.päivänä syttyi abs ja ajohallinanvalo mittaristoon
2.päivänä rupesi humppaamaan tyhjäkäynti, kun löysäsi kaasun melkein sammui
3. päivänä tiptronic vaihtoi joskus nykäsemällä
-ja sitten alkoi ihmettely..kulku ok ja päättelin että joku abs anturi tökkii,irroitin etupäästä ja näytti ok,putsasin ,ei mitään sama homma.
-tässä välissä taisin tuon tyhjäkäynti ongelman vuoksi etsiskellä alipainevuotojakin kun en osannut yhdistää tuohon samaan
-sitten piuha irti abs yksiköltä ja vika muutui: piippas 3 kertaa ja syttyi punainen kojetauluun,sama homma jos otti sulakkeen abs:lta pois ,ilmeisesti vika ei siinä
-tepselit irti tietokoneesta,nollas vikakoodit,, virrat päälle ja valot sammui,MUTTA kun käynnisti n.4 sekkaa ja valot syttyi vaikka auto oli paikallaan.
-sitten ilmamassa piuha irti ja lenkille: ei vaikutusta, netistä kytkis : sisään 12V sekä 5V ja maa ,,ulos pitäis tulla 1V-5V joten piuha ikkunan välistä kabiiniin ja yleimittari perään,tuli koko aika 1.05V vaikka vedätti kuinka
-uusi laakkoselta 113e ja kaikki pelas, paitsi kävelyvauhdissa rutis abs ja "polkas" itsestään jarrut pohjaan että meinas otta pamahtaa lasiin
-pyörät linkkuun ja painoin vas. anturin pohjaan ja vähän ulos (koska kiinnitys on lapsellinen ilman mitään rajoitusta ja kiinnitystä) tuo "itse" jarrutus loppui mutta rutisi edelleen vähän, säädin toisenkin ja rutina loppui
takapäässä näytti olevan perinteinen "lippa" rajoittimena ja kuusiokolo ruuvilla kiinni.
eli kaikki pelaa , abs,tyhjäkäynti,laatikko ok
Jos jollekkin tuosta on apua niin ei tarvi taistella turhaan,itsellä ei ole läppäriä eikä ohjelmaa millä näkisi,niin täytyi perushommilla pärjätä
näyttäis olevan ainakin tässä :jos vähän rutisee yksi anturi on metsässä jos polkasee itsekseen jarrua on jo kaksi.Se on kummaa miten ilmamassa mittari vaikuttaa kaikkeen muuhun kuin kulkuun!! mut elektroniikka on ihmeellistä ja liian hienoa tän päivän autoissa
1.päivänä syttyi abs ja ajohallinanvalo mittaristoon
2.päivänä rupesi humppaamaan tyhjäkäynti, kun löysäsi kaasun melkein sammui
3. päivänä tiptronic vaihtoi joskus nykäsemällä
-ja sitten alkoi ihmettely..kulku ok ja päättelin että joku abs anturi tökkii,irroitin etupäästä ja näytti ok,putsasin ,ei mitään sama homma.
-tässä välissä taisin tuon tyhjäkäynti ongelman vuoksi etsiskellä alipainevuotojakin kun en osannut yhdistää tuohon samaan
-sitten piuha irti abs yksiköltä ja vika muutui: piippas 3 kertaa ja syttyi punainen kojetauluun,sama homma jos otti sulakkeen abs:lta pois ,ilmeisesti vika ei siinä
-tepselit irti tietokoneesta,nollas vikakoodit,, virrat päälle ja valot sammui,MUTTA kun käynnisti n.4 sekkaa ja valot syttyi vaikka auto oli paikallaan.
-sitten ilmamassa piuha irti ja lenkille: ei vaikutusta, netistä kytkis : sisään 12V sekä 5V ja maa ,,ulos pitäis tulla 1V-5V joten piuha ikkunan välistä kabiiniin ja yleimittari perään,tuli koko aika 1.05V vaikka vedätti kuinka
-uusi laakkoselta 113e ja kaikki pelas, paitsi kävelyvauhdissa rutis abs ja "polkas" itsestään jarrut pohjaan että meinas otta pamahtaa lasiin
-pyörät linkkuun ja painoin vas. anturin pohjaan ja vähän ulos (koska kiinnitys on lapsellinen ilman mitään rajoitusta ja kiinnitystä) tuo "itse" jarrutus loppui mutta rutisi edelleen vähän, säädin toisenkin ja rutina loppui
takapäässä näytti olevan perinteinen "lippa" rajoittimena ja kuusiokolo ruuvilla kiinni.
eli kaikki pelaa , abs,tyhjäkäynti,laatikko ok
Jos jollekkin tuosta on apua niin ei tarvi taistella turhaan,itsellä ei ole läppäriä eikä ohjelmaa millä näkisi,niin täytyi perushommilla pärjätä
näyttäis olevan ainakin tässä :jos vähän rutisee yksi anturi on metsässä jos polkasee itsekseen jarrua on jo kaksi.Se on kummaa miten ilmamassa mittari vaikuttaa kaikkeen muuhun kuin kulkuun!! mut elektroniikka on ihmeellistä ja liian hienoa tän päivän autoissa
Comment