Typ 89 pitäisi saada alusta ns kuntoon. Autossa on nyt ehkä -30mm madaltava sarja ja se tuntuu hieman lellulle. Mitähän eroa noissa KW1 ja KW2 sarjoissa on ja olisivatko moiset suositeltavia coupen alle?
Ajattelin investoida S2 tolpat ympäriinsä ja laitattaa KW sarjan sitten siihen. Siis jos KW on sen arvoinen, liekkö?
Samalla voisi vaihtaa eteen jäykemmän kallistuksenvakaajan. Lieneekö coupessa sama vakain kuin S2 vai paranisiko tilanne suoraan vaihtamalla S2 taakin?
Taakse ajattelin investoida myös vakaimen jolloin pääsisi tuohon S2 mukaiseen alustarakenteeseen mukaan. Tarkoitus kun olisi jatkossa alkaa piristää ajokkia ja S2 muodostaa vertailumallin. Tarkoittaako "S2 vastaava" alusta sitten koko alustan vaihtoa vai pääsisikö samaan mainitsemillani muutoksilla? Eli pitäisi navat, takakelkat ym vakio coupe kamana.
Näiden lisäksi ajattelin investoida konttiin ja hutlarin alle tolppien välille tuet. Onko näistä kokemuksia?
Ajattelin investoida S2 tolpat ympäriinsä ja laitattaa KW sarjan sitten siihen. Siis jos KW on sen arvoinen, liekkö?
Samalla voisi vaihtaa eteen jäykemmän kallistuksenvakaajan. Lieneekö coupessa sama vakain kuin S2 vai paranisiko tilanne suoraan vaihtamalla S2 taakin?
Taakse ajattelin investoida myös vakaimen jolloin pääsisi tuohon S2 mukaiseen alustarakenteeseen mukaan. Tarkoitus kun olisi jatkossa alkaa piristää ajokkia ja S2 muodostaa vertailumallin. Tarkoittaako "S2 vastaava" alusta sitten koko alustan vaihtoa vai pääsisikö samaan mainitsemillani muutoksilla? Eli pitäisi navat, takakelkat ym vakio coupe kamana.
Näiden lisäksi ajattelin investoida konttiin ja hutlarin alle tolppien välille tuet. Onko näistä kokemuksia?
Comment