Onko VAG:in autoissa joku perussuunnittelu vika, kun minkään tekemät tukivarret eivät näköjään kestä. Onhan se nyt ihme, koska samat tehtaat tekee varsia kaikkiin merkkeihin, eikä muissa merkeissä ole (tietääkseni) samallaista ongelmaa. Yhdessä Mitsussa meni kerran alatukivarren pusla + koiranluu vaihtoon, mutta sillä oli ajettu 400tkm+ Voisiko ongelma johtua alustasarjoista, isoista renkaista tms? Onko sama ongelma vakio (15-16") renkaiden kanssa. Tai ilman madalluksia. Omassa autossa ei ole mitään vikaa( kaikesta päätellen vielä), mutta se on tosi perusversio alustan puolesta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä tukivarsissa mättää?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Se mitä kuulin kun pikkulinnut lauloi että niitä teetettiin joskus huonolla alihankkijalla tai useammalla ja laatu kärsi.
Omasta vaihdettiin josssain 45 tkm paikkeilla 3 v. sitten takaisinkutsu kampanjan mukaan tukivarret, mutta ei niissä kuulema ollut vikaa.Vaihdettiin silti.Ei senkään jälkeen ole ongelmia.
-
Itellä on Passatissa alla ihan vakion 15" nykyään ja silti menee noita tukivarsia vaihtoon. Ehkä pienen pienin vaikutus voi olla alustasarjoilla ja leveämmillä renkailla, mutta niin tuppaa olemaan joka autossa. Massojen lisääntyessä rasituksetkin kasvaa.
Olisi vaan luullut, että nuo muoviviritykset olis jo korvattu aikaa sitten, mutta ei. Kai se on sen verran tuottoisa tulonlähde kun samaa roskaa käytetään niin monessa merkissä, ettei kannata luopua.
Comment
Comment