Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

varapyörän vanteen laatu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • varapyörän vanteen laatu

    Autossani on täysikokoinen varapyörä, jonka vanne on samanmallinen kuin auton alla ostettaessa tullut vannesetti. Yksi käytössä olleista vanteista on hieman kiero, joten varapyörän vanne houkuttaisi vaihtaa tuon huonoksi menneen tilalle.
    Onko tietoa tämän varavanteen laadusta? Onko se identtinen muiden kanssa, vai kenties jollain tavalla huonompi?

    #2
    En kyllä ole itse huomannut mitään eroa varapyörän vanteessa allaoleviin verrattuna, paitsi että se on käytön puutteesta johtuen paljon paremmassa kunnossa. Kaikki viisi vannetta on Audin alkuperäisiä ja samalla varaosanumerolla.

    Comment


      #3
      Ei erikseen mitään vararengasversioita normaalivanteista valmisteta. Ihan aito vanne se on ja identtinen niiden muiden kanssa.

      Itselläkin on kahdessa autossa virheetön orkkisaluvanne takakontissa. Harmi vain kun ei ole kuin 1kpl aina sitä mallia.

      Comment


        #4
        Peltivanne on ainakin puoli tuumaa leveämpi ja eri et ku auton alla pyörivissä.

        Comment


          #5
          Ei mulla ole eroa ollut vararenkaan vanteissa, ellei kyse ole orggis kärrynpyörästä. Sehän on aivan erimoinen kuin normirengas.

          Aluvanteet ovat ylensä kyllä ihan samoja, näin oli ainakin A8:ssa.
          Voihan se olla, että tuo vararengas on myös optio. Normaalisti siellä on se mopon rengas?

          Comment


          • #6
            Uudessa kutosessa näyttäis olevan sama vanne kuin millä auto on tilattu tehtaalta, rengas vaan on sitten sellainen pelastusrengas.

            Comment


            • #7
              Parissa perheen quattrossa on varapyörä ollut täsmälleen samalla vanteella ja rengastuksella kuin mitä auto on ollut tehtaalta tullessa. Tuo on loistava asia, sillä molemmissa tuota on tarvittu: aiemmassa meni alla oleva vanne hieman soikeaksi, joten se laitettiin varalle ja toisessa hajosi alla oleva rengas korjauskelvottomaksi, jolloin heitettiin vain vararengas alle ja vararenkaaseen etsittiin rengaskasasta sopivan kokoinen Silestone.

              Comment

              Working...
              X