Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä hommata käytetyt 18" kesärenkaat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mistä hommata käytetyt 18" kesärenkaat?

Eli olen tässä viimeisen kuukauden ajan hommata jostain käytettyjä 18" kesärenkaita, jotka olisivat hintaluokaltaan alle 250 euroa. Renkaat olisi tarkoitus laittaa omaan autooni, joka on menossa vaihtoon syyskuun puolivälissä autoliikkeeseen. Pintaa ei todellakaan tarvitsisi olla paljoa, kunhan vaan ovat lailliset.. Vanteet jo löytyykin, mutta renkaita ei ole kyllä millään löytynyt, vaikka olen selannut kaikki mahdolliset palstat läpi ja laittanut ostoilmoituksia niihin.. tarjouksia on tullut huimat 3 kpl.

Eli tietääkö kukaan liikettä tms. mistä löytäisin ajokunnossa olevat 18" kesärenkaat... tai muita vinkkejä..

Ei muuta kuin rengasliikkeissä käymään. Pienemmistä puljuista voisi löytyä paremmin kuin isoista ketjuliikkeistä. Käytettyjä laillisiahan moni vaihdattaa uusiin, joten jonnekinhan ne vanhat jäävät.

Comment

Rengasliikkeisiin tosiaan käymään, usein pistävät sivuun hyväkuntoiset erikoisemmat renkaat. Hinnatkin yleensä huomattavasti järkevämmällä tasolla, kuin yksityiset ketkä yleensä tuntuu pyytävän puolet uuden hinnasta jos on 3mm pintaa jäljellä...

Comment

Olen tänä vuonna kahteen kertaan kysellyt Salon seudun liikkeistä käytettyjä kumeja samalla kun katsastanut uusien hintoja.
        Molemmilla kerroilla on useammasta kuin yhdestä liikkeestä sanottu, että 16" ylöspäin alkaa olla sellainen koko ja hinta että ne ajellaan mieluummin loppuun.

Tietty jossain isommissa kaupungeissa tarjontaa saattaisi olla.

Comment

Mulla on 2kpl kuluneita 225/40/18 renkaita tallissa, ja toiset 2kpl parempikuntoisia, jotka vielä auton alla. En tosin tiedä, onko noissa tallissa olevissa enää tarpeeksi pintaa ollakseen lailliset. Mutta jos kiinnostaa niin privaa saa laittaa

Comment

Kannattaa kysyä esim tuolta undergroundmotorsport.net.stä näkyy olevan käytettyjä monen kokosia myytävänä eikä hinta näytä päätä huimaavan

Comment

Nyt löytyi renkaat... alle kahdellasataa ja pintaakin oli jo suorastaan liian paljon, ja vielä laatumerkki. Niin, ja tällä kertaa ihan perinteisesti Keltaisesta Pörssistä :D

Comment

Working...
              X