Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 sopivat vanne & rengaskoot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 sopivat vanne & rengaskoot

    Ei ole tullut perehdyttyä aiemmin Audeihin, joten kysyisinkin että mikähän on tuollaiseen A6 1.8T vm.98 etuvetoon sopiva vanne rengas yhdistelmä?

    Olen ajatellut sihen 19-20" sarjaa, mikähän on vakio ET ja mitkä ET:t siihen passaa? Mikä on sopiva leveys ja rengaskoko? entä mikä on keskireijän halkaisija?

    #2
    Näistäkin on puhuttu täällä aika paljon, haulla löytää. Esim täällä.

    Pulttijako on 5 x 112 ja reikä 57.1 mm.

    Comment


    • #3
      Mulla on nyt edessä 9*20 et35 ja takana 10*20 et40 ja takana nyt 15 mm. spacerit. 255/30 rengastus ympäriinsä, eteen vähän liian leveä, 235/30 parempi. Et 35 käy varmasti. 225 tai 235/35 r19 sopiva eteen, taakse käy leveämpi, 225 tai 235/30 r20 käy hyvin ja taakse käy se leveämpi.

      Comment


      • #4
        Olenkin nähnyt (Kaaleppi) tuon Audisi pyörivän täällä Kajaanissa. Hyvin kyllä sopii nuo 20" alle, pirusti tekee ulkonäköä lisää! Hyvältä näyttää...

        Itselläkin mietinnässä talveksi 18", onko kenelläkään suosituksia, mitä kannattaisi Audin alle laittaa? Nämähän ovat luonnollisesti makukysymyksiä, mutta kun olen itse vasta vaihtanut merkkiä, niin kokemukset ja mielipiteet kiinnostaa...kyseessä tässä tapauksessa siis S6 (levitetyt lokasuojat)...

        Comment

        Working...
        X