Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

käsijarrun säätö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    käsijarrun säätö

    mistä säädetään käsijarrua c4 satasessa?

    #2
    Ihanasta ahtaasta kolosta pakoputken ja kardaanin takaa auton alta. Varaa joko esm bilteman 10mm "mini" räikkä lenkkiavain, elikä siis lyhyt, tai todella syvä 10mm hylsy, nivel ja muutama jatkopala, ja räikällä pyörittelemään. Paikan löydät kun vaan lähdet seuraamaan kummalta tahansa puolelta käsijarruvaijeria. Nämä siis ohjeena quattroon, etuvetoisessa taitaa olla samassa paikassa, mutta ei ole kardaania tiellä.

    Comment


      #3
      Ja yleensä säätötarve poistuu, kun irroittelee jumittavan käsijarrumekanismin vähintään kuskin puolelta liikkuvaksi.

      Comment


        #4
        kävin eilen auton alla mönkimässä enkä löytänyt minkäänlaista säätöä ja pakarin suojapellin alle vaijerit katoaa. myöskään suojapellissä ei minkäänlaisia reikiä joista ois voinu jotakin säädellä. auto on etuvetoinen avant

        Comment


          #5
          Samassa kohtaa (periaatteessa) tuo näyttisi olevan kuin quattrossa, mutta kun ei ole ikinä tullut kurkistettua etuvedon alle ei osaa antaa kunnollisia koordinaatteja. Jonkin näköisen aukon takaa tuo näyttää kuvien mukaan löytyvän.

          Comment


          • #6
            Kyllä se säätö siellä pakarin suojapellin alla pitäisi olla.
            Poista pelti niin näkyy paremmin?

            Comment


              #7
              Mutta jos sen takia meinaat vaijeria säätää että käsijarru ei pidä niin sillon alotat homman aiva väärästä päästä jos meinaat vaijeria kiristää. Eri asia jos oot uudet vaijerit pannu. Satulat purkuun ja putsaukseen jos käppäri ei pidä. Samalla kattoa et vaijerit ei ahdista.

              Comment


              • #8
                Näinhän se on. Esimerkkinä oma biili jossa ostettaessa käsijarrukahva nousi lähes pystyasentoon.
                Luulin että pitää kiriä mutta kyse on todellakin siitä, että satulan mekanismi jumittaa.
                Rempan jälkeen kahvakin "alkoi toimia" ilman mitään kiristyksiä kuten pitää.

                Comment


                  #9
                  Niin siis satulan herkistelyä minäkin tuolla ylhäällä tarkoitin, mutta on näköjään vähän kiireessä kirjoitettu...

                  Comment

                  Working...
                  X