Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä a4 (b5) mustalla audi logolla oleva maski?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä a4 (b5) mustalla audi logolla oleva maski?

Muutaman semmosen nähnyt ja tekisi mieli itsekin semmosen hommata jostain, kun sopisi hyvin muutenkin mustaan autoon :) Vai onko nuo jotain semmosia, että ollaan irroitettu se kromi merkki siitä päältä ja sinne jää sitten mustat rinkulat alle?

Eiköhän se ole niin että hiot ne rinkulat ja maalaat mustaksi.
    Voi niitä jostain mustana saada, en ole nähnyt myynnissä.
    Luulen että moni on itse maalannut ne ja niin teen itsekin kun tuo auto maalataan muutenkin.

Comment

Googlella löytyi kuva yhdestä, on kyllä jotenkin niin siistin näköinen, ehkä haluasin vielä itse niin, että tuo kromi kehyskin olisi musta.

Comment

Maskin irroittamisen jälkeen renkaat ja kehykset irtoavat helposti, sitten vain maalaamaan. Muista myös alemman ritilän kehys, on muuten melko tyhmän näköinen, jos se jää kromiseksi. Been there, done that. Osta vaikka jostain käytetty maski, josta otat kehykset ja rinkulat, jos vaikka tulet katumapäälle.

Comment

Onko tuo kuvan mustalla merkillä oleva maski tehty niin, että on otettu se krominen osa merkin päältä pois? Voiko siis vain ottaa nuo kromiset osat pois? En ole itse vielä tutkiskellut ja siksi tyhmiä kysymyksiä kyselen :)

Comment

Voi sen ottaa pois, mutta se on aika hölmön näköinen, koska ainakin B6:ssa ne alla olevat rinkulat ovat huomattavasti paksumpia kuin se kromiosa. Kyllä tuossa kuvassa on maalatut rinkulat.

E: Tuossa on mun ex-A4:n naama antrasiitinharmailla kehyksillä, mutta kromisilla renkailla. Välillä nuo renkaat oli irtikin, mutta siitä en näemmä kehdannut ottaa kuvaa.

Comment

Mahtaisiko maali ottaa kiinni suoraan noihin kromi osiin? Saisi sitten hinkattua maalit ehkä pois, jos tarve? En kyllä usko, että voi maali sellasenaan pysyä...

Comment

Ei pysy maali kunnolla siinä "kromatun" muovin pinnalla.

Kannattaa hioa todella hyvin tai kevyesti hiekkapuhaltaa sen karheaksi ja sitten maalaa. Käyttää vielä puskuri maalia tai pohjustaa muovinpohjustusaineella niin varmasti pysyy.

Comment

maali pysyy siinä maskissa kun karhentaa kromiosat jollain 240-320 hiomapaperilla ja vetää vaikka würthin mustan spraymaalin päälle.
                  itse suoritan kyseisen operaation suunnilleen joka kevät ja hyvä on aina tullu. koko maski vaan.

Comment

Onko kellään kokemusta RB-Styling puljusta? Tuolta saisi mustat rinkulat. Etumaskin kehyksessä kun ei ainakaan maalit kestä niin tokkopa se rinkuloissakaan paljoa paremmin kestää. Jos mustaa mieli tekee niin tuosta saisi. Hintakaan ei mielestäni ole kovin paha 39,90?.

Comment

Eikös ne nuokin ole maalatut? Tai ainakin näin ymmärsin mitä tuota tekstiä koitin englanniksi kääntää. Maalaa nuo uudestaa joka vuosi niin on hyvä.

Comment

kannattaako maalata koko maski vai pelkät kromiosat?

Comment

Joo on kahteen kertaan maalattu ja vielä mattalakka päällä. Kaipa tuon orkkiksenkin voisi maalata jos sen saisi kestämään niin, ettei tarvi joka kesä maalata mikä olisi ihan turhaa ja typerää puuhaa

Comment

Maalaa pelkät kromi osat. Turhaan sitä mustaa muovia maalaa enään mustan muovin väriseksi.

Comment

Working...
                            X